25 November, 2015

Treningskamp mot Kråkstad mandag 30/11 (11-2)

Spillemøte kl 2045. Skriv deg på under kommentarer så har andre en oversikt over hvor mange vi blir.

Vi stiller da med de som er påmeldt pr. søndag kveld - fullt lag ingen flere påmeldinger:
Fred, Daniel, Tommy, Royne, Kjetil, Johan, Hallvard, Jørn, Hallgeir, Jørn B, Joakim, Kristian

Slik gikk det: Det ble nok en seier mot våre venner fra Kråkstad. Vi hadde få problemer i dette oppgjøret. De gangene det glapp litt var Fred på rett plass og ryddet opp i stor stil. En grei kamp fra vår side, men vi må opp noen hakk når vi møter studentene fra Ås.

11-2 (4-0, 3-1, 4-1)

10 comments:

Kjetil said...

Jeg er med.

Unknown said...

Jeg kommer ikke.

Unknown said...

Jag är med.
/Johan

Anonymous said...

Jeg kommer.

Hallvard

Anonymous said...

Jeg kommer

Jørn

Royne said...

Kommer

Kristian said...

Jeg er med.

Hallgeir said...

Jørn og jeg kommer.

Anonymous said...

AJeg kan,Fred

Anonymous said...

Joakim er med