18 November, 2015

Treningskamp mot FA Oslo mandag 23/11 (3-7)

Påmelding under kommentarer, Max 10 utespillere.

Vi stiller i grønne vester med (i påmeldt rekkefølge):
Fred (m) Daniel, Tommy, Kjetil, Jørn B, Kristian, Royne, Johan, Lars + Bjørn M, Pål (etter forfall fra Hallgeir og Joakim).

Vi fikk som forventet det tøft mot 4. divisjonslaget FA Oslo. De løp mye og smart i hele matchen. Det var ingen tvil om hvem som var det beste laget. I tredje periode "ledet" vi 2-0 før motstanderen scoret to kjappe mot slutten. 3-5 hadde sett penere ut for oss, men i realiteten var vi heldige som bare tapte med fire mål. Uansett var det artig å møte et nytt lag. Vi håper på en returmatch om ikke alt for lenge
(0-2, 1-3, 2-2)

10 comments:

Tommy W. Stubsveen said...

Daniel og Jeg kan

Kjetil said...

Jeg kan.

Hallgeir said...

Jørn og jeg kommer.

Kristian said...

Jeg kommer.

Unknown said...

Jag är med.
/Johan

Anonymous said...

Joakim kommer.

Unknown said...

Jeg er med.

Anonymous said...

Er med

Bjørn M

Anonymous said...

Er med hvis det blir ledig plass

Pål

Anonymous said...

Kommer, Fred