02 June, 2011

Treninger utover våren og sommeren

  • Ikke trening tirsdag 7. juni - kamp for påmeldte i Alliansehallen.
  • Siste trening i alliansehallen tirsdag 21. jun
  • Ikke trening tirsdag 24. mai og tirsdag 7. juni. (Kamp for påmeldte. Se mer info om kampene lenger ned på siden)


Vi har følgende treningstider etter 1. mai og frem til skoleslutt:

- Tirsdager Alliansehallen, kl 20.00 - 22.00
- Torsdager, Ski skole Aulaen kl 20.30- 22.00 Skal du trene, gi beskjed kommentarer før hver torsdagstrening.
    Det betyr at vi nå dropper Drømtorp på mandager. Fordi: Det koster for mye med to treninger på stor bane, vi er færre som trener nå enn om høsten, og det er en fordel for klubben at vi samler oss om det klubben får tildelt av tid i Alliansehallen. Håper alle får ordnet seg og byttet treningsdag til tirsdag.
    Vi kommer til å gjøre avtale med Drømtorp om mandagstreninger etter sommeren, hvis vi da ikke allerede før sommeren vet at vi kan få tid i Alliansehallen.


    Påskeferien:
    Trening avlyst. Bare 3 har meldt seg. Første trening etter påske er torsdag 28. april.
    Vi trener mandag kl 21 og torsdag kl 20.30 i aulaen Ski skole.
    Skriv deg gjerne inn under kommentarer om du kommer.

    Etter påskeferien:
    Det er avklart at vi fortsetter treningen mandager på Drømtorp kl 21. Venter fortsatt svar fra klubben vedr tirsdagene og torsdagene, de venter antagelig svar fra kommunen.

    Vi har trening som vanlig på mandag, tirsdag og torsdag frem til 1 mai.

    Etter 1 mai
    Søker nå om s.k. sommertrening i aulaen, i første omgang til skoleslutt nest siste uke juni. Er det flere som kan og vil søker vi plass for trening i juli også, slik som i fjor. Kan avklares når det nærmer seg..
    Har også søkt Drømtorp om trening frem til skoleslutt. Er usikker på om vi kan opprettholde tirsdagstreningen i Alliansehallen etter 1 mai. Kommer tilbake med info når disse tingene er avklart.

    PS Skoleballet på Ski skole 14. april er avlyst, da blir det antagelig trening som vanlig. Vi har ikke fått endelig beskjed fra utleier. Den som vil møter til vanlig tid, så får vi se om salen er ledig. Mest sannsynlig er den det.

    87 comments:

    Tommy W. Stubsveen said...

    Jeg kommer både mandag og torsdag i påskeuken

    Kjetil said...

    Jeg kommer torsdag 21 april og mandag 25 april.

    Håkon said...

    Jeg kommer mandag 18. og mandag 25. april.

    Tommy W. Stubsveen said...

    Vi er for få til å trene i påsken. Da avlyser vi treningene. Første trening etter påsken blir da torsdag 28 april.

    Anonymous said...

    Hei. Jeg kan i dag,men ikke på tors.
    Lars

    Anonymous said...

    jeg kommer tirsdag 26.04

    Kjetil

    Anonymous said...

    Kommer i dag.
    Lars

    Tommy W. Stubsveen said...

    Tommy, Stubba og Owe kommer tirsdag 26 april

    Tommy W. Stubsveen said...

    Daniel H. kommer i kveld

    Kjetil said...

    Fredrik kommer også.

    Tommy W. Stubsveen said...

    Markus regner med å komme

    Anonymous said...

    jag kommer
    ja-åke

    Håkon said...

    Jeg kommer ikveld 26.4

    Håkon

    Tommy W. Stubsveen said...

    Torsdag 28 april: Jeg kommer

    Tommy W. Stubsveen said...

    Kjetil kommer

    Tommy W. Stubsveen said...

    Stubba kommer - og så tror jeg at Daniel H og Lars kommer.

    Tommy W. Stubsveen said...

    Daniel H kommer ikke..

    Tommy W. Stubsveen said...

    Håkon kommer

    Kjetil said...

    Jeg kommer i kveld tirsdag 03.05 og torsdag 05.05

    Tommy W. Stubsveen said...

    Jeg kommer i kveld og torsdag 5. mai

    Anonymous said...

    Petter kommer ikveld 3 mai men kan ikke til torsdag 5 mai.

    Håkon said...

    Jeg kommer 3 og 5 mai. Håkon

    Unknown said...

    Jag kommer ikväll; måndag den 3'e maj och om knät håller så kommer jag även på torsdag 5'e maj.
    /Johan

    Anonymous said...

    Daniel H kommer 3 og 5 maj

    Anonymous said...

    Jeg kommer 3. mai. Dennis

    Anonymous said...

    Kommer ikke 5 mai.

    Lars

    Tommy W. Stubsveen said...

    Stubba kommer torsdag 5 mai

    Anonymous said...

    Daniel H kommer ikke. Har blitt syk.

    Kjetil said...

    Jeg kommer i kveld tirsdag 10.05 og torsdag 12.05

    Tommy W. Stubsveen said...

    .. jeg kommer også tirsdag og torsdag denne uken

    Anonymous said...

    Petter kommer ikveld (10 mai)

    Anonymous said...

    Kommer i dag. Ikke torsdagen.
    Lars

    Anonymous said...

    Jeg kommer idag 10.5. Fred

    Anonymous said...

    Kommer i morgen. Lars

    Anonymous said...

    Jeg kommer i morgen, torsdag!
    Fred

    Tommy W. Stubsveen said...

    Håkon said...

    Håkon kommer 10 og 12.Mai

    Tommy W. Stubsveen said...

    Torsdag 19 mai: Jeg kommer

    Anonymous said...

    Jeg kommer torsdag! Fred

    Kjetil said...

    Jeg kommer torsdag 19. mai.

    Anonymous said...

    Kommer ikke torsdag 19 mai.
    Lars

    Håkon said...

    Jeg kommer i kveld 19.Mai

    Anonymous said...

    Jeg kommer ikke i kveld torsdag 19.
    Gunnar

    Stubba Production said...

    Jeg kommer idag! (19.mai)

    Unknown said...

    E med ikväll (tors 19 maj)

    Anonymous said...

    Kommer idag. Lars

    Royne said...

    Jeg er med.

    Royne

    Anonymous said...

    Påmelding til torsdag 26 mai:
    Jeg kommer.
    Tommy

    Kjetil said...

    Jeg kommer torsdag 26. mai.

    Anonymous said...

    Jeg kommer torsdag 26.5!
    Fred

    Håkon said...

    Jeg er med torsdag 26 mai.

    Anonymous said...

    Kommer ikke i dag.
    Lars

    Anonymous said...

    Royne kommer i kveld

    Anonymous said...

    Tror Jan Åke også kommer...
    Tommy

    Anonymous said...

    Jeg kommer tirsdag 31.05.

    Kjetil

    Tommy W. Stubsveen said...

    Jeg kommer tirsdag 31 mai og torsdag 2. juni

    Anonymous said...

    Kommer torsdag 02.06.

    Kjetil

    Anonymous said...

    kommer kanskje i morgen 31/5
    Lars

    Unknown said...

    Kommer troligtvis inte ikväll (tisdag den 31 maj) men på torsdag den 2'a juni är jag med!

    Anonymous said...

    Satser på trene både idag og til torsdag 2. juni...... Fred

    Anonymous said...

    edwrad kommer kanske 020611

    Anonymous said...

    "Ikke trening torsdag 14. juni - skoleavslutning Ski skole"

    14. juni er en tirsdag. Mente du torsdag 16. juni?

    Kjetil

    Tommy W. Stubsveen said...

    Det skal være torsdag 16 juni. Har rettet det opp nå. Takkskruha :-)

    Anonymous said...

    Kommer i kveld.
    Lars

    Tommy W. Stubsveen said...

    Jeg kan ikke trene torsdag 9 juni.

    Anonymous said...

    Kommer torsdag 9 juni.

    Kjetil

    Håkon said...

    Jeg kommer torsdag 9 juni.

    Sommer avsluttning Ski skole er tirsdag 21 juni.

    Anonymous said...

    Jeg kommer torsdag 9. juni.
    Muligens par minutter forsinket pga foreldremøte.

    Fred

    Unknown said...

    Jag kommer på träning ikväll, iallafall om vi blir över 6 pers.
    /Johan

    Anonymous said...

    Jeg kommer tirsdag 14 juni og tar med bag.

    Kjetil

    Anonymous said...

    Jeg kommer tirsdag 14.6 - men kanskje litt senere pga foreldremøte på Ski skole

    Tommy

    Anonymous said...

    Royne kommer

    Anonymous said...

    jeg satser på å komme imorgen (torsdag) så sant det ikke skulle skje noe med vakten min.
    -Petter

    Anonymous said...

    Jeg kommer torsdag 16. juni

    Kjetil

    Anonymous said...

    Klasseavslutning på Midtsjø, så jeg kommer ikke torsdag 16/6
    Tommy

    Anonymous said...

    Jeg er med torsdag 16.6....

    Fred

    Unknown said...

    Jag missar tyvärr de sista träningarna före sommaruppehållet pga avslutning ikväll och på tisdag är jag ensam med ungarna. Efter det är det semester inför midsommar.

    Är gärna med om det blir några chanser för uteträning i senare i sommar /Johan

    Tommy W. Stubsveen said...

    .. Håkon og Jan Åke kommer torsdag 16. juni

    Vi satser på trening i juli på torsdager i Aulaen, hvis mange nok kan.

    Anonymous said...

    Jeg kommer. Dennis

    Anonymous said...

    Kommer kanskje må jobbe til 2100.
    Lars

    Tommy W. Stubsveen said...

    Tirsdag 21.: Jeg kommer etter skoleavslutning Ski som starter kl 18. Regner med at jeg er på plass kl 20.

    Anonymous said...

    Jeg kommer tirsdag 21.06

    Kjetil

    Anonymous said...

    jeg kommer ikveld.
    Petter

    Anonymous said...

    Tisdag 21/06 jag kommer Edward

    Tommy W. Stubsveen said...

    Jan-Erik kommer. Daniel kommer kanskje, og så mener jeg Håkon sa han skulle komme etter skoleavslutningen.

    Anonymous said...

    Jeg kommer i dag...

    Lars

    Anonymous said...

    Jeg kommer ikveld tirsdag..

    Fred

    Anonymous said...

    Jeg kommer på torsdag 11.august

    /Geir