22 November, 2017

Påmelding til tirsdagtreningen i Aulaen

Det har begynt å fylles opp igjen å torsdager så vi prøver en stund uten påmelding. 

Fortsatt påmelding til tirsdagstreningen, som kommentar under denne posten.


---

Derfor er påmelding viktig
Det er for å sjekke at vi er nok folk til å trene. Eller om det ser ut til å bli for mange. Da kan etternølere velge å stå over hvis man ser at det er full hall.

I tillegg skal kommunen ha beskjed fra oss de kveldene vi ikke bruker treningstiden, slik at de kan gi den til andre. Misbruker vi dette og ikke gir beskjed mister vi halltiden neste år (!). Husk at det er noen hos oss som tar jobben med å følge opp dette, så respekter fristen.

Skriv deg på innen kl 09 samme dag
Minimum 6 spillere, automatisk avlyst ved færre enn 6 påmeldte pr. klokken 09.

81 comments:

Tommy W. Stubsveen said...

Trener tirsdag 15 august

Magnus said...

Trener tirsdag 15. Aug

Tommy W. Stubsveen said...

Trener tirsdag 22/8

Kjetil said...

Trener tirsdag 22. august.

Unknown said...

Trener 22.aug

Royne said...

Jeg forsøker å komme...

Magnus said...

Jeg er klar

Unknown said...

Noen som klarer å få med seg en til?

Magnus said...

Ser ut som jeg får meg en! Er vi seks da?

Tommy W. Stubsveen said...

Peter, avlyst kl 9 idag - vi sender melding til kommunen da (som sender melding til evt andre som vil bruke salen)

Unknown said...

Den er grei

Tommy W. Stubsveen said...

Trening i kveld er avlyst (24/8)
Jeg fikk nå en telefon fra inspektøren på Ski skole som spurte pent om de kunne få bruk aulaen i kveld til sitt skolearrangement. De hadde paner om å være ute, men det er spådd regn så de må være inne.

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg trener tirsdag 29/8

Kjetil said...

Jeg trener tirsdag 29. august.

Magnus said...

Jeg er klar

Hallgeir said...

Hei er det trening i kveld 31. august?

Tommy W. Stubsveen said...

Ja, vanlig trening i kveld (kun påmelding til tirsdagstreningene)

Unknown said...

Trener tirsdag 5. sep.

Tommy W. Stubsveen said...

Trener tirsdag 5 september

Kjetil said...

Trener tirsdag 5. september.

Anonymous said...

Trener tirsdag 5. september

- Jørn P

Magnus said...

Jeg kan trene i dag!

Kjetil said...

Trener tirsdag 19. september

Tommy W. Stubsveen said...

Trener i dag, 19 september

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg trener torsdag 19 oktober

Magnus said...

Jeg trener torsdag 19. oktober.

Anonymous said...

Trener torsdag 19.okt. Kommer kanskje litt etter 20.30.

Peter

Kristian said...

Jeg trener torsdag 19. oktober.

Unknown said...

Jag kommer ikväll torsdag 19/10

Anonymous said...

Får ikke vært med pga sykdom 19/10
Jørn

Royne said...

Kommer...!

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg trener tirsdag 24. og torsdag 27. oktober

Anonymous said...

Jeg trener tirsdag 24. oktober

Hallvard

Unknown said...

Jeg trener 24. october

Tommy W. Stubsveen said...

Ikke mange nok i kveld , dessverre.

Anonymous said...

Jeg trener torsdag 26.OKT

Hallvard

Anonymous said...

Trener torsdag 26.okt.

Peter

Anonymous said...

Tar med en gjestespiller, Fredrik, dersom vi blir mange nok.

Hallvard

Unknown said...

Kommer torsdag 26.10
/Johan

Unknown said...

Jeg kommer

Anonymous said...

Vi er 5 stk. nå. Skal vi satse på at det kommer noen «slengere» ?
I verste fall må vi spille 2 mot 3.

Henter noen nøkkel ?

Hallvard

Tommy W. Stubsveen said...

Vi er 6, min påmelding ligger litt lenger opp.
Da blir det trening.

Magnus said...

Jeg er med!

Anonymous said...

Blitt syk og må holde meg hjemme.

Peter

Tommy W. Stubsveen said...

Trener tirsdag 31/10 og torsdag 2/11

Anonymous said...

Trener tir.31. og tor.2.

Peter

Magnus said...

Trener tirsdag 31/10

Anonymous said...

Jeg kan trene torsdag 2/11

- Jørn P

Ståle said...

er klar for trening i dag 2/11

Ståle

Tommy W. Stubsveen said...

4 er greit for meg. Bedre enn ingenting.
(Bekreft dere andre så vi ser om det blir noe)

Anonymous said...

Må vel innrømme at jeg ikke er så keen på å kjøre fra Oslo for å trene 4 stk.
Men med 2 til så er jeg klar.

- Jørn P

Ståle said...

Fortsatt klar om folk er giret!

ståle

Hallgeir said...

Jeg kommer beklager sen tilbakemelding. skal høre med Jørn.

Hallgeir said...

Jørn kan dessverre ikke.

Magnus said...

Jeg er klar. Kan få med en også

Anonymous said...

Jeg kommer

Peter

Unknown said...

Sorry - Har glömt melde mig på.
Men jag kommer ikväll 2.11
/Johan

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg trener tirsdag 7 og torsdag 9 november

Magnus said...

Trener tirsdag 7. Nov. Lars fra Ås trener torsdag 9. Nov

Kristian said...

Jeg trener torsdag 9. november.

Ståle said...

Jeg trener torsdag 9. november

Tommy W. Stubsveen said...

4 er greit for meg. Vi trener - kanskje det dukker opp noen etternølere...

Royne said...

Jeg kommer...hadde meldt meg på i Spond og glemte denne nettsiden ;)

Tommy W. Stubsveen said...

Trener tirsdag 14 og torsdag 16 november

Magnus said...

trener tirsdag 14. nov

Anonymous said...

Jeg trener torsdag 16. november.

Kristian

Anonymous said...

Jeg kan trene torsdag 16.
Lars S

Anonymous said...

Trener tor. 16.nov.

Peter

Royne said...

Trener torsdag...

Unknown said...

Kommer på träningen ikväll då kampen blev avlyst
/Johan

Magnus said...

Jeg kommer i kveld

Hallgeir said...

Hei beklager men Jørn og jeg kommer ikke i kveld. Jørn har julebord og jeg har blitt syk.

Unknown said...

Jeg kommer tirsdag 5. desember.

Anonymous said...

Jeg kommer tirsdag 5. desember

Hallvard

Tommy W. Stubsveen said...

Kan trene 5 des

Unknown said...

Skal jeg skaffe flere til i morgen?

Anonymous said...

Jeg kan trene tirsdag 5. november. Kristian

Unknown said...

Vi kjører med fire ikke sant? Så satser vi op at flere henger seg på...

Tommy W. Stubsveen said...

(Det avlyses aut v færre enn 6 pr kl 9 - da sendes melding til kommunen)

"Skriv deg på innen kl 09 samme dag
Minimum 6 spillere, automatisk avlyst ved færre enn 6 påmeldte pr. klokken 09."

Magnus said...

Jeg er klar i kveld.

Unknown said...

Det er vel større sjanse for å miste hallen om vi sender melding om at den ikke brukes HVER gang (omtrent), enn om de tilfeldigvis oppdager at hallen står tom uten at vi har sagt fra...

Synd det ikke blir trening, hadde lett skaffet 2-3 stk ekstra i dag.