13 February, 2014

Siste nytt om treninger

Påmelding til tirsdagstreninger: Se egen link i høyre spalte.

Aulaen er stengt pga skolaarrangement følgende datoer:
  • Tirsdag 4.11. Ski skoles aula fra kl 16 – og ut dagen.  Det skal være skolefest for 5.-7. klasse


OBS! Drømtorptreningen på mandager avsluttes for sesongen uke 18, 
dvs siste treningsdag er 28. april.  Det er nytt i år og vi får ikke tillatelse til å benytte hallen frem til skoleslutt slik vi har hatt tidligere år.

Fra 22 april kjører vi påmelding til trening både tirsdag og torsdag under kommentarer.

Påsken: Ikke trening på Drømtorp, men trening i aulaen hvis det er nok påmeldte. Påmelding under kommentarer.
  • Mandag 20. oktober - ikke trening Kråkstadhallen. Treningskamp for påmeldte
  • Torsdag 4. november 2014 (Kjellern fritidsklubb bruker aulaen)
  • Tirsdag 10. juni - ikke trening aulaen er opptatt
  • Torsdag 8. mai - ikke trening, kamp for påmeldte
  • Torsdag 10. april - ikke trening, kamp for påmeldte
  • Torsdag 3. april - ikke trening - aulaen opptatt
  • Torsdag 27. mars - ikke trening - aulaen er opptatt
  • Torsdag 13. mars - ikke trening kamp for påmeldte
  • Torsdag 6. februar - ikke trening, kamp for påmeldte
  • Torsdag 23. januar - ikke trening, kamp for påmeldte
  • Torsdag 16. januar - ikke trening aulaen er opptatt
  • Torsdag 9. januar - ikke trening - kamp for påmeldte
  • Tirsdager og torsdager I desember - ikke trening  aulaen opptatt
  • Torsdag 31. oktober, ikke trening (seriekamp for påmeldte)
  • Tirsdag 29. oktober - aulaen, påmelding under kommentarer
  • Mandag 21. oktober, ikke trening - treningskamp mot Ski Allstars for påmeldte
  • Tirsdag 15. oktober, ikke trening -  aulaen opptatt  
Først trening etter juleferien blir torsdag 2. januar i aulaen. 
Deretter mandag 6. januar på Drømtorp og tirsdag 7. januar i aulaen.

191 comments:

Tommy W. Stubsveen said...

Jørn, Kjetil og Tommy trener tirsdag 17. september

Anonymous said...

Jeg trener tirsdag 17. september.

Kristian

Anonymous said...

Jeg må dessverre stå over treninga i dag. Men jeg er klar for kamp på torsdag.

Jørn

Anonymous said...

Ser ille ut for meg i kveld kan gi nærmere beskjed.

Lars

Anonymous said...

Kan ikke i kveld.

Lars

Tommy W. Stubsveen said...

.. da er vi vel litt få i kveld, gutta - får heller samle krefter til torsdagens viktige match. Sees da.

Kjetil said...

Jeg trener tirsdag 24. september.

Anonymous said...

Jeg kan ikke trene eller spille kamp denne uka dessverre. Satser på å komme sterkt tilbake neste uke.

Jørn

Anonymous said...

Jeg trener tirsdag 24.

Fred

Royne said...

Jeg trener tirsdag 24.

Tommy W. Stubsveen said...

Blir vi 6 kommer jeg også...

Anonymous said...

Jeg blir med i kveld! Men sier det samme som Tommy, synes vi burde være minimum 6..

Joakim!

Anonymous said...

Jeg trener tirsdag 24.

Kristian

Tommy W. Stubsveen said...

sees i kveld

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg trener torsdag 3. oktober

Kjetil said...

Jeg kan trene alle dagene i uke 40.

Anonymous said...

Jeg kan trene tirsdag og torsdag i uke 40.

Kristian

Tommy W. Stubsveen said...

Daniel sa han skulle trene mandag. Han har da med seg nøkkel til de som evt skal trene tirsdag.

Royne said...

Jeg kan trene mandag. Reiser bort resten av uken.

Anonymous said...

Jeg kan mandagen.
Lars

Anonymous said...

Jeg kan ikke trene i uke 40

Jørn

Kjetil said...

Kun 4 stk som har meldt sin interesse for å trene i kveld. Trenger minst 2 stk til. Har ingen meldt seg innen kl. 20. så avlyser vi dagens trening.

Kjetil said...

Ingen trening i kveld.

Anonymous said...

Jeg kan alle dagene denne uken! Var veldig mørkt i hallen i går..

Joakim

Kjetil said...

Tirsdag: Ikke trening, for få påmeldte.

Unknown said...

jeg kan Torsdag 3/10 hvis det blir nok folk

Kjetil said...

Bra Bertil. Det blir nok folk. Tommy, Joakim, Kristian, du og jeg har meldt oss på bloggen. I tillegg hadde jeg kontakt med Daniel i går som skrev at han skulle trene. Ses i morgen!

Stubba said...

Jeg kommer også :-)
- Daniel

Hallgeir said...

Hei er det trening i Aulaen i kveld? Hvis ja kommer jeg.

Kjetil said...

Ja, det er det Hallgeir.

Anonymous said...

Kommer jeg å
Lars

Royne said...

Jeg får ikke trent mandag og tirsdag. Kommer torsdag.

Anonymous said...

Jeg kan ikke trene mandag og tirsdag. Usikker på torsdag.

Jørn

Tommy W. Stubsveen said...

Jørn, Royne - bare ikke glem at dere er påmeldt til kamp på onsdag kl 21 i Kråkstadhallen :-)

Anonymous said...

Blir det trening i kveld? Jeg kan komme hvertfall.. Ser ut til at jeg må melde pass på onsdag likevel, da jeg sliter med å finne barnevakt.
Joakim

Anonymous said...

Kommer på trening i kveld - kan hende jeg kommer litt etter kl.21.

Peter

Kjetil said...

Joakim, det er trening i kveld.

Tommy W. Stubsveen said...

Tirsdag 8 oktober, det blir trening, minst 4 har sagt de kommer.

Anonymous said...

Jeg kommer på trening i kveld. Tors 10 okt.
Lars

Tommy W. Stubsveen said...

Tirsdag 22. oktober - jeg trener.
Er vi færre enn 4 kl 16 avlyser vi kveldens trening.

Kjetil said...

Jeg er med 22. oktober.

Anonymous said...

Jeg kommer ikke i dag, 22. okt. Kommer på torsdag.

Kristian

Tommy W. Stubsveen said...

Da avlyser vi kveldens trening

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg trener tirsdag 29. oktober

Tommy W. Stubsveen said...

avlyst, for få

Kjetil said...

Jeg kan trene tirsdag 05.11.

Kjetil said...

Jeg kan trene tirsdag 05.11.

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg kan også trene tirsdag 5 november.

Royne said...

Jeg trener...
Royne

Tommy W. Stubsveen said...

5.11 avlyst, for få

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg trener tirsdag 12 november

Kjetil said...

Jeg trener tirsdag 12 november.

Tommy W. Stubsveen said...

Avlyst tirsdag 12 november, 1 mot 1 blir for tøft :) Sees på torsdag.

Anonymous said...

Jeg er klar for trening i dag, 19. november, hvis vi blir nok folk.

Kristian

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg kommer også tirsdag 19 november. Regner med at Joakim også skriver seg på - og Royne sa kanskje i går kveld... Er vi minst 4 blir det trening.

Tommy W. Stubsveen said...

Joakim kommer i kveld

Anonymous said...

Jeg kommer på trening i kveld

Jørn

Tommy W. Stubsveen said...

.. supert, da blir det trening. Bare å glede seg :)

Tommy W. Stubsveen said...

Royne kommer

Anonymous said...

Jeg trener tirsdag 26. nov.

Kristian

Kjetil said...

Jeg trener tirsdag 26. november.

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg kommer i kveld. Er vi minst 4 påmeldte før kl 16 blir det trening.

Anonymous said...

Jeg kommer ikke.

Lars

Tommy W. Stubsveen said...

avlyst i kveld - for få

Tommy W. Stubsveen said...

En etterslenger meldte seg i grevens tid så det blir trening likevel :)

Anonymous said...

Jeg trener torsdag 2. januar
Tommy

Anonymous said...

Jeg trener torsdag 2. januar.

Kjetil

Royne said...

Med 2. januar...

Hallgeir said...

Jeg kommer i kveld. Det var bra.

Unknown said...

jeg kommer 2 januar/ Bertil

Anonymous said...

Jeg kommer, Joakim

Unknown said...

Jag är med.

Anonymous said...

Jeg kommer torsdag 2/1-14

- Daniel

Unknown said...

jeg kommer ikke på trening i kveld 6/1. jeg må dessverre jobbe :( / Bertil

Anonymous said...

Jeg trener tirsdag 7. januar.

Kjetil

Tommy W. Stubsveen said...

Kjetil, Da er det bare du, Jørn og jeg som kan trene i kveld - litt for få, så da avlyser vi.

Anonymous said...

Jeg trener tirsdag 14. januar.

Kjetil

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg trener også 14. januar.

Royne said...
This comment has been removed by the author.
Royne said...

Jeg kommer tirsdag 14. januar...

Unknown said...

Jag kan vara med ikväll - tisdag 14 jan.
/Johan

Tommy W. Stubsveen said...

.. da blir det trening. Kristian kommer vel også…

Anonymous said...

Jepp, jeg kommer på trening i dag.

Kristian

Tommy W. Stubsveen said...

ikke nok folk til trening i kveld...

Anonymous said...

Jeg kan trene i morgen tirsdag 11/2 hvis det blir noe /Bertil

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg kan også i kveld. Vi ser an frem til Kl 12 om vi er mange nok påmeldte

Kjetil said...

Jeg er med 11.02.14

Kjetil

Anonymous said...

Royne er med 11.02.14.

Kjetil

Tommy W. Stubsveen said...

Da er vi mange nok for meg :-)

Anonymous said...

Enig, ses kl. 20:30.

Kjetil

Anonymous said...

Jeg er klar for trening både tirsdag og torsdag i vinterferien.

Kristian

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg kommer torsdag i vinterferien

Anonymous said...

Jeg trener tirsdag og torsdag i vinterferien.

Kjetil

Anonymous said...

jeg trener både Tirsdag og Torsdag i vinterferien /Bertil

Hallgeir said...

Jeg kommer tirsdag 18. februar, men ikke torsdag 20.

Kjetil said...

Da blir det trening både tirdag og torsdag. Det er plass til flere :-)

Kjetil

Anonymous said...

Jeg kommer ikke denne uka.

Lars

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg trener tirsdag 4 mars - og håper flere kommer.

Royne said...

Jeg kommer 4. mars. Royne

Tommy W. Stubsveen said...

1 mot 1 er vel litt lite Royne :-) Jeg tar en tur til Fresh i kveld v 21 tiden.

Anonymous said...

Jeg kan trene tirsdag 18.03.

Kjetil

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg også...

Tommy W. Stubsveen said...

.. vi ble enige om å droppe trening i kveld og satser på stinn brakke torsdag.

Tommy W. Stubsveen said...

Skal det bli trening i kveld 25/3 må vi være minst 4+ som skriver seg på her før kl 16.
Husk at det ikke er trening torsdag 27/3 - aulaen er opptatt.

Erik said...

Vi kommer 4 stykker.
Svein, Jan Widar, Bjørnar, Erik

Anonymous said...

Ok, Erik. Jeg er med. Da trener vi. Jeg har nøkkel. Ses kl. 20:30

Kjetil

Tommy W. Stubsveen said...

Kommer jeg oxo, så blir vi 6

Tommy W. Stubsveen said...

6 mann måtte gjøre vendereis i går kveld. Aulaen var opptatt. Her har noen glemt å gi oss skikkelig beskjed. Beklager til de som kom.

Anonymous said...

Jeg kan trene tirdag 01.04.14 ...

Kjetil

Erik said...

Svein, Jan Widar og Erik kommer i dag hvis vi blir 6 stykker.

Anonymous said...

Det ser dårlig ut i dag, Erik. Fortsatt mange skader og i tillegg er noen syke/bortreiste.

Kjetil

Erik said...

Ok. Vi drar i Alliansehallen kl21 isteden. Du kan jo bli med hvis du vil.

Anonymous said...

Ja, jeg tar meg en tur.

Anonymous said...

Jeg kan trene tirsdag 15.04 og torsdag 17.04.

Kjetil

Tommy W. Stubsveen said...

Daniel har nøkkelen. Ber han følge med her om det blir trening.

Anonymous said...

Jeg kan trene tirsdag 15.4.

(og når det blir slutt på mandagstreningene på Drømtorp, trener jeg tirsdager i stedet, samt torsdager)

Kristian

Unknown said...

Jag kan träna nu på tisdag 15/4, men inte på torsdag 17/4.
När det är slut på måndagsträningarna i drömtorp tränar jag på tisdagar och torsdagar299 i aulan.
/Johan

Anonymous said...

Jeg kan trene tirsdag 15.4/ royne

Anonymous said...

Jeg regner med å trene i morgen. Hvis formen blir litt bedre.
Hvis ikke gir jeg nøklene videre til Kjetil.

- Daniel

Anonymous said...

Da er vi 4-5 stk. Alle enige om at vi trener da? Jeg kan hører med Edward og sender en melding til Kråkstad gjengen. Kanskje vi får med noen flere.

Kjetil

Anonymous said...

Jepp, jeg er i alle fall klar.

Kristian

Anonymous said...

Vi trener. Edward kommer også.

Kjetil

Anonymous said...

Tirsdag 22 april,: Jeg trener
Tommy

Anonymous said...

Jeg trener 22. april.

Kjetil

Anonymous said...

Jeg trener 22. April.

Kristian

Royne said...

jeg kommer 22. april...

Tommy W. Stubsveen said...

Det blir trening uansett i kveld - vi er 4 og håper det kommer et par mann til. Noen påminnelser er sendt ut,

Anonymous said...

Hei
Jeg kommer en tur i dag.

Lars

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg trener torsdag 24. april

Anonymous said...

Jeg trener torsdag 24. april.

Kjetil

Tommy W. Stubsveen said...

Johan kommer

Anonymous said...

Jeg kommer i kveld.

Lars

Tommy W. Stubsveen said...

Supert Lars! Da er vi minst 4 og det blir trening.

Anonymous said...

Uke 18: Jeg kan trene mandag, tirsdag og torsdag.

Kjetil

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg trener også mandag, tirsdag og torsdag.

Anonymous said...

Jeg kan trene tirsdag 29.

Jørn

Anonymous said...

Jeg trener mandag og torsdag.

Kristian

Unknown said...

Jag tränar måndag och torsdag.
/Johan

Anonymous said...

Jeg kommer tors 1mai
er det mulighet trene tidligere?

Lars

Tommy W. Stubsveen said...

Tirsdag avlyst - for få

Tommy W. Stubsveen said...

Lars: Vet ikke om de som trener før oss kommer, så det er vanskelig å satse på det. Men for meg er det greit å komme feks. kl 20 og evt vente hvis det er folk der. Men da må det også passe for Kristian, Kjetil og Johan som har skrevet seg på.

Anonymous said...

Jeg kan sikkert være der til kl. 20, hvis vi går for det.

Kristian

Anonymous said...

Vi trener fra 2030 så slipper det bli noe rot i tidene våre.
Sees i morgen
Lars

Tommy W. Stubsveen said...

ok Lars, 2030 som vanlig

Gunnar said...

Jeg kommer i kveld.
Gunnar

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg trener trsdag 6 mai

Anonymous said...

Jeg trener tirsdag 6 mai.

Kjetil

Royne said...

Jeg kan...

Unknown said...

Jag kan träna idag tisdag 6 mai.
/Johan

Anonymous said...

Jeg kan trene i dag tirsdag 6. mai

Jørn

Unknown said...

Jeg kommer ikke

Lars

Anonymous said...

Jeg kommer idag, men kan hende at jeg bli forsinket.

Hai

Tommy W. Stubsveen said...

Da er vi minst 6 mann og det blir trening i kveld.

Anonymous said...

Jeg er klar for trening tirsdag 13. og torsdag 15. mai.

Kristian

Tommy W. Stubsveen said...

Kråkstad spør om vi vil trene med dem på onsdag frem til cupen i juni. De er for få selv til å opprettholde treningene fremover.

Jeg sa ja til at vi blir med dem onsdag 14.mai. Da dropper jeg treningen på tirsdag men trener også torsdag 15.

Royne said...

jeg kan tirsdag og onsdag denne uken. Ikke torsdag.

Anonymous said...

Jeg kan tirsdag, ikke onsdag.

Joakim

Kjetil said...

Jeg trener torsdag 15.05.

Kjetil

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg trener altså også i kveld..

Tommy W. Stubsveen said...

Da foreslår jeg at vi trener i kveld tirsdag, vi er nok folk. Royne og jeg drar til Kråkstad onsdag og så ser vi om noen fler skriver seg på torsdagstreningen.

May 13, 2014 at 8:53 AM

Gunnar said...

Jeg kommer ikveld

Gunnar

Anonymous said...

Ettersom det ser ut som vi blir få på en eventuelle torsdagstrening, går jeg heller for onsdagstrening i Kråkstad.

Kristian

Erik said...

Jeg kan trene i dag. Når starter det i Kråkstad?

Kjetil said...

Kl. 21:00

Kjetil

Anonymous said...

Uke 21: Jeg kan trene tirsdag, onsdag(Kråkstad)og torsdag.

Kjetil

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg spiller kampen mandag, og trener tirsdag og torsdag denne uken.

Unknown said...

Jeg Trener onsdagen.

Anonymous said...

Jeg kan trene tirsdag, og trolig også torsdag.

Kristian

Gunnar said...

Jeg kommer i kveld.

Tommy W. Stubsveen said...

Da er vi minst 4 og det blir trening i kveld.

Anonymous said...

hei

jeg kommer også, muligens litt forsinket.

Hai

Tommy W. Stubsveen said...

Bare 2 sikre til torsdagens trening, er litt tynt. Avlyst.

Royne said...

Jeg kommer!

Unknown said...

Jeg kommer tors 22mai håper det blir nå har jeg
Flyttet vakten fra 1200-2000 for å trene.
Kom igjen nå...!

Gunnar said...

Jeg kommer i kveld hvis det blir trening, Kan hende jeg blir litt forsinket.
/Gunnar

Anonymous said...

Jeg er også klar for trening i dag.

Kristian

Anonymous said...

Da er vi nok folk. Vi trener.

Kjetil

Unknown said...

Glemte køllene på bussen til jobb.
Kan jeg fått lånt an en eller annen på trening.?
Eller så blir det ikke trening på meg.

Anonymous said...

Lars, du kan låne en av meg.

Kjetil

Anonymous said...

Flott. :-)

Anonymous said...

Uke 22: Jeg kan trene tirsdag og onsdag (Kråkstad)Litt usikkert om jeg kan trener på torsdag.

Kjetil

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg trener tirsdag 27 og torsdag 29 mai

Anonymous said...

Jeg trener tirsdag 27. mai, og trolig torsdag 29. mai.

Kristian

Anonymous said...

Jeg trener Onsdag og Torsdag

Anonymous said...

Det var Lars som skrev siste kommentar.

Unknown said...

Jag tränar tisdag 27 och torsdag 29 maj.
/Johan

Tommy W. Stubsveen said...

Da blir det trening i kveld - tirsdag.

Royne said...

Jeg trener i dag tirsdag. Onsdag og torsdag får jeg trolig ikke til...

Anonymous said...

Jeg trener torsdag 29.05. Edward kommer også.

Kjetil

Anonymous said...

Uke 23: Jeg trener onsdag.

Kjetil

Anonymous said...

Uke 23: Jeg trener onsdag 4. juni og torsdag 5.

Kristian