14 October, 2015

Treningskamp mot Block Watne mandag 19.10 (10-13)

Kl 21.00 - For alle som trener med oss. Påmelding under kommentarer.

Vi stiller med dette laget:
Fred, Tommy, Peter, Kjetil, Lars, Johan, Ståle, Daniel

(Kjetil): Treningskamp mot Block Watne mandag 19.10 i Kråkstadhallen 10-13 (3-3, 2-5, 5-5) Det ble en målrik affære da vi møtte BW for tredje gang på kort tid. Vi satte de under press fra starten av. Men vi klarte ikke å sette sjansene våre. Det gjorde derimot BW som puttet tre kjappe. Vi kjempet oss inn i kampen igjen og det sto 3-3 etter første periode. I andre periode ledet vi 5-3 før BW tok fullstendig over. BW fortsatte å kjøre over oss i tredje periode. Vi klarte å pynte på resultatet mot slutten av kampen. Men det var liten tvil om hvem som var det beste laget denne kvelden.

7 comments:

Kjetil said...

Jeg er med.

Hallgeir said...

Jeg kan ikke, skal høre med Jørn om han har tid. Jeg vil være på reise de neste tre ukene.

Ståle Ørsnes said...

Jeg kommer

Unknown said...

Jag är med.
/Johan

Unknown said...

Er med. Kommer så fort jeg kan etter foreldremøte.

Tommy W. Stubsveen said...

Fred står i mål - Daniel spiller ute

Anonymous said...

Jeg kommer.
Hai