27 October, 2015

Treningskamp mot Block Watne mandag 2. november Kråkstadhallen (11-5)

Start kl 21. Påmelding under kommentarer - MAX 2 rekker (10 utespillere)

Vi stiller med dette laget (påmeldte inntil 10 utespillere):

(Fred?), Daniel, Royne, Tommy, Peter, Lars, Kjetil, Ståle, Pål, Kristian, Joakim
(10 mann - ikke flere påmeldinger)

(Kjetil) (6-1, 2-3, 3-1) På det fjerde forsøket i høst ble det endelig seier mot BW. Det var mye som stemte for oss i denne kampen. Vi var aggressive i presset og vi vant ofte ballen høyt i banen. Det førte til at vi styrte mesteparten av kampen, bortsett fra deler av andre periode. Vi hadde mange gode kombinasjoner i angrepsspillet og i forsvar hadde vi god kontroll. Fortsatt trenger vi mange forsøk for å få mål, men uttellingen var brukbar i denne kampen.

9 comments:

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg kommer

Kjetil said...

Jeg er med.

Anonymous said...

Jeg kommer. Står i mål siste periode (spiller ute de to første).

Daniel

Ståle said...

Jeg kommer

Unknown said...

Jeg er med.

Anonymous said...

Jeg er med

Pål

Royne said...

Med....

Anonymous said...

Jeg er med.

Kristian

Unknown said...
This comment has been removed by the author.