31 August, 2015

Treningskamp mot Block Watne mandag 7. september i Kråkstadhallen (4-5)

Oppmøte kl 21 ferdig skiftet. Kampen er for alle - påmelding under kommentarer.

(Kjetil):

Vi startet bra mot fjorårets seriemester i kveldens treningskamp. Vi leder 2-0 etter første periode. I andre periode inviterer vi Block Watne inn i kampen med svakt forsvarspill ved flere anledninger. De snur kampen og leder 4-2 før vi hever oss litt. Midtveis i tredje periode er stillingen 4-4. Da setter Block Watne inn det som blir seiersmålet. Vi klarer ikke å utligne på slutten, selv om vi har en del muligheter. Litt surt med tap her, men vi får heve oss når vi møte Block Watne til dyst i serien. Det er da det virkelig gjelder. En stor takk til keeperdebutanten Fred som gjorde en god jobb.

18 comments:

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg kommer

Royne said...

...med...

Anonymous said...

Jeg kommer.
- Daniel

Kjetil said...

Jeg er med.

Hallgeir said...

Jeg blir med, men kan bare spille en omgang.

Unknown said...

Er med.

Anonymous said...

Jeg er med
Pål

Unknown said...

Med*

Anonymous said...

Jeg kan være med

Bjørn M

Anonymous said...

Jeg er med (kommer kl. 21.15)

Kristian

Anonymous said...

Jeg blir gjerne med hvis det fortsatt er plass.

Hallvard

Unknown said...

Jag är med!
/Johan

Tommy W. Stubsveen said...

Plass til alle som trener med oss

Ståle said...

Jeg er med!

Unknown said...

Jeg er med.
Roy

Anonymous said...

Jeg er med.

Jørn

Anonymous said...

Kommer etter foreldremøtet i barnehagen. Kan alternativt være "duskedame" hvis vi er fryktelig mange.

Gunnar

Tommy W. Stubsveen said...

Plass til alle som trenger trening i kveld :-)