07 April, 2015

(AVLYST) Ekstrakamper/cup for seriespillere torsdagene 23. april og 7. mai

Vi er ikke sikre på å kunne stille lag 7. mai, og da det ikke er mulig å være med bare en kveld må vi dessverre trekke oss. Plassen er gitt videre til laget som kom på 5. plass i serien.

De fire øverste lagene på tabellen etter ferdigspilt serie møtes til cupspill 23. april og 7. mai. Skal vi være med der må vi melde oss på innen fredag denne uken. Skriv deg på under kommentarer hvis du kan være med.


semifinaler 23. 4. -          2. lag i serien - 3. lag i serien
                                            1. lag i serien - 4. lag i serien
finaler 7. 5. -                      tapere av semifinaler mot hverandre
                                             vinnere av semifinaler mot hverandre

11 comments:

Tommy W. Stubsveen said...

Kan begge dager

Anonymous said...

Jeg kan begge dager.

Kristian

Kjetil said...

Jeg kan 23.4

Unknown said...

Jeg kan begge dager.

Hallgeir said...

Hei, jeg kan den 7. mai. Er på reise den 23. april.

Unknown said...

Jeg kan 23/4 etter jobb kl 2100
7mai kan jeg uten noen problemer.

Royne said...

Kan begge dager

Unknown said...

Kan begge dager

Unknown said...

Kan 23.4 - usikker på 7.5

Anonymous said...

Samme som Peter på meg.

Joakim

Daniel Stubsveen said...

Jeg kan begge dagene