19 September, 2014

Treningskamp mot NMBU mandag 6/10 i Kråkstadhallen (2-5)

(0-2)(1-2)(1-1) Vi møtte et tent og løpevillig NMBUI, og dette ble en fin gjennomkjøring for oss defensivt.  De tok ledelsen med et overraskende Zorroskudd fra en spiller vi ikke har sett før. Senere ble han pakket bra inn og lykkes ikke i noe mer.  De løp mer enn oss, hadde bevegelige bekker og presset hardt både oppe og nede. Som tidligere kan vi takke deres svake avslutninger for at vi ikke får flere baklengs. Vi hadde absolutt våre målsjanser med bl.a.  4 stolpeskudd - men løperne våre hadde ofte en ensom jobb i angrep mot deres aggressive og hardtslående bekker. Til tider ble vi presset langt bakpå og formasjonen raknet, men vi hadde også flere gode kontringsforsøk. Det ble mange mann-mann dueller og de spiller mer fysisk med flere slag enn oss. I denne kampen var det til deres fordel fordi dommeren la lista høyt.  I en seriekamp skal det gå i vår favør. Og det er allerede torsdag i neste uke.

Vi stilte med dette laget: Daniel, Royne, Bjørn M, Gunnar K, Kjetil, Lars, Hai, Hallgeir, Johan

For alle som trener med oss (ikke bare seriespillere)
Møt senest kl. 21 ferdig skiftet. Påmelding under kommentarer.

12 comments:

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg er med

Unknown said...

jag är med.

Hallgeir said...

Jeg er med

Kjetil said...

Jeg er med.

Royne said...

Med...

Unknown said...

Jeg kan etter jeg har stengt butikken

Anonymous said...

Jeg er med

Bjørn Meinseth

Anonymous said...

Jeg kan være med

Pål

Anonymous said...

Kan ikke, er på kurs på Tjøme.

Joakim

Anonymous said...

jeg er med.
- Stubba

Anonymous said...

Kommer!

Gunnar

Tommy W. Stubsveen said...

Forfall fra Tommy og Pål. Hai kommer.