22 September, 2014

Treningskamp mot Heer mandag 20/10 Kråkstadhallen (10-3)


Fullt lag (2 rekker) ingen flere påmeldinger.

Påmelding under kommentarer, (for alle som trener med oss, ikke bare seriespillere)
Vi stiller med dette laget: Daniel, Lars, Royne, Kjetil, Bjørn M, Kristian, Pål, Hallgeir, Tommy, Johan, Peter

Heergutta stilte med 9 mann som var veldig klare for fight. Et par av dem ville ha en kjapp repetisjon på de viktigste reglene så dette så jo ut til å bli en "artig" kamp uten dommer. Men akkurat det gikk veldig fint; Vi dømte oss selv og Heer var meget høflige og tok i mot alle avgjørelser med et smil.  Vi tok ledelsen og beholdt den gjennom alle tre periodene, men vi stresset og kavet mer enn nødvendig. Hallgeir spilte mye og takket for tilliten med en herlig scoring etter at smart løp i bakrommet mot bakre stolpe. Det var kanskje vår beste enkeltprestasjon. Utover i 2. periode ble de mer på enn oss og styrte spillet i noen minutter.  Stillingen ved full tid var 10-3.  Dette var et fint alternativ til vanlig treningsøkt og vi inviterer gjerne Heer igjen.

Skal vi klå BW på torsdag må det settes inn en gir til. Og det skal ikke bli noe problem. Vi vet vi har minst to til.

13 comments:

Unknown said...

Jeg kan etter jeg har stengt butikken

Royne said...

Jeg er med...

Unknown said...

Jeg er med.

Kjetil said...

Jeg er med.

Anonymous said...

Jeg kan være med

Bjørn Meinseth

Anonymous said...

Jeg er med.

Kristian

Anonymous said...

Jeg er gjerne med

PÅl

Hallgeir said...

I e me.

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg spiller

Anonymous said...

Jeg er med
- Stubba

Anonymous said...

Jeg er med
- Stubba

Unknown said...

Jag är med.
/johan

Anonymous said...

Kommer så fort jeg kan etter jobb.

Peter