31 January, 2014

Hold av lørdag 14. juni - da er det RedBallCup i Kråkstadhallen

"Viscious & Delicious" kommer for å forsvare tittelen
Tittelforsvarerne fra Rogaland har allerede meldt seg på
Påmeldingsfristen for lagene er 20. mars, men vi må avklare hvem som blir med i god tid før det. Du som har lyst til å være med kan skrive deg inn under kommentarer eller gi beskjed til Tommy. Vi kan stille med max 12 mann fordelt på 2 lag. Hjemmesiden til Cupen blir oppdatert 20 mars.

Påmelding under kommentarer


Påmeldte (vi kan være max 12 mann fordelt på 2 lag) 
Tommy, Kristian, Royne, Johan, Lars, Hallgeir, Kjetil , Joakim, Daniel, Jørn, Peter, Geir.

13 comments:

Kristian said...

Jeg er med.

Kristian

Royne said...

Dette gleder jeg meg til!! Med...!

Unknown said...

Johan e me!

Anonymous said...

Jeg er med.

Lars

Hallgeir said...

Hei har satt av lørdag 14. juni til innebandy,

Unknown said...

Jeg er med :) /Bertil

Anonymous said...

Jeg er med!
Joakim

Tommy W. Stubsveen said...

Daniel er med

Tommy W. Stubsveen said...

Jørn er påmeldt

Tommy W. Stubsveen said...

Peter er påmeldt (med et lite forbehold)

Tommy W. Stubsveen said...

Geir er påmeldt

Tommy W. Stubsveen said...

Påmeldte har fått epost om betaling innen 1. mai. Bertil er skadet og det betyr at vi har en plass ledig...

Tommy W. Stubsveen said...

Kjetil går inn for Bertil.