26 June, 2013

Velkommen til ny sesong

Da har vi gleden av å melde at vi er sikret samme treningstider og -steder som vi har hatt denne sesongen :-)

Oppstart mandag 19. august - treningskamp mot Kråkstad
Fra mandag 19. august er vi i full drift med 3 treningsmuligheter pr uke.  Vi kaster oss ut idet med en treningskamp mot Kråkstad mandag 19. august kl. 21 i Drømtorphallen.
Påmelding under kommentarer - vi tar med alle som melder seg.

Vi stiller med dette laget mot Kråkstad:
Daniel, Royne, Tommy, Fredrik, Kjetil, Joakim, Lars, Kristian, Johan, Bertil, Hai (og Hallgeir kanskje)

16 comments:

Anonymous said...

Flott! Bra jobba!! :)

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg kommer på kamp den 19.

Hallgeir said...

Kjempebra, Tommy all honnør til deg.

Kristian said...

Jeg kommer på kamp den 19.

Kristian

Unknown said...

jeg er med på kamp 19:e.

Hallgeir said...

Håper å rekke kampen den 19, kommer hjem den dagen.

Kjetil said...

Jeg er med på kamp mot Kråkstad.

Unknown said...

Jag är med på kamp!

Anonymous said...

Jeg er med.

Lars

Anonymous said...

Duppen, aka Fred, er med

Anonymous said...

Jeg kommer også! Hvordan er det med drakter?

Joakim

Stubba said...

Jeg kommer også :-)

Tommy W. Stubsveen said...

Joakim, jeg tar med drakt til deg...

Anonymous said...

kan jeg sitte på med noen er ferdig på jobb kl2100

Lars

Anonymous said...

Jeg kommer også

hilsen Hai

Anonymous said...

Hei

kan ikke komme allikevel, ble plutselig veldig dårlig.

Hai