20 June, 2013

Spille Cup eller se landskamp Sverige-Norge lørdag 14. september?

Sakset fra bandyforbundets hjemmeside
Da kan vi enten delta på endagscup i Ski, eller se ett av verdens beste lag i aksjon på Stovner (Sverige vs Norge). Synd at dette krasjer, men sånn er det. Skriv inn under kommentarer hva du helst vil (innen 3. juli), så ser vi hva det er mest stemning for. Blir det cup-spill så har Bertil sagt han kan stå i mål, siden verken Daniel (jakt) og antagelig Markus (se landskamp) kan spille.



  1. Spille innebandycup i Ski
  2. Se innebandylandskamp i Oslo
  3. Ingen av delene passer

10 comments:

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg kan ingen av delene, men organiserer evt. cupspill eller tur til Stovnerhallen for å se landskamp den 14. september.

Kjetil said...

Jeg vil spille innebandy lørdag 14. september

Royne said...

Jeg er med på innebandy 14/9...

Unknown said...

Jeg er på jakt...

Anonymous said...

Jeg kan ikke være med på noen av delene!

Fred

Tommy W. Stubsveen said...

Kristian er opptatt

Anonymous said...

Jeg kan ikke er på jobb

Anonymous said...

Å det var Lars

Unknown said...

Jag har lust att spela cup i ski 14.9
/Johan

Tommy W. Stubsveen said...

Da har vi gitt besked til arrangøren at vi ikke stiller. Dette var dessverre en helg med mye annet på programmet for de aller fleste.