04 April, 2018

RedBall 2018 - Kråkstadhallen 9. juni - påmelding før 15. april

Det nærmer seg RedBallcup igjen, og årets utgave blir nr 5 i rekken! Dette er vår egen cup og vårt eget innebandykonsept utviklet i samarbeid med Kråkstad innebandy.  I dag har 10 lag fått invitasjon. Vi kan stille med 2 lag. Mer informasjon om tidligere cuper på denne siden.https://redball-cup.blogspot.no

Er du med?
Påmeldingsfrist 15. april.

---

PÅMELDTE

Da har vi to fulle lag og stiller med disse på RedBall 2018

GuttaBoyz I
Jørn
Royne
Peter
Johan
Lars

GuttaBoyz II
Fredrik
Tommy
Daniel
Kristian
Kjetil

Hvis flere har lyst til å bli med er det mulig det blir et Allstarlag Mix lag med spillere fra Kråkstad. Skriv deg på under kommentarer om du er interessert. SISTE: Kråkstad stiller eget lag - ikke plass til flere.

9 comments:

Daniel S. said...

Jeg er med!

Anonymous said...

Jeg er med.

Jørn P

Royne said...

Med!

Unknown said...

Jeg er med

Kjetil said...

Jeg er med.

Unknown said...

Jag är med
/Johan

Anonymous said...

Jeg er med.

Kristian

Tommy W. Stubsveen said...

Fredrik er med

Ståle said...

Jeg får det dessverre ikke til da min kone er på kurs den helgen.