03 April, 2018

Påmelding til tirsdagtreningen i Aulaen

Fortsatt påmelding til tirsdagstreningen, som kommentar under denne posten.
---
Derfor er påmelding viktig
Det er for å sjekke at vi er nok folk til å trene. Eller om det ser ut til å bli for mange. Da kan etternølere velge å stå over hvis man ser at det er full hall.
I tillegg skal kommunen ha beskjed fra oss de kveldene vi ikke bruker treningstiden, slik at de kan gi den til andre. Misbruker vi dette og ikke gir beskjed mister vi halltiden neste år (!). Husk at det er noen hos oss som tar jobben med å følge opp dette, så respekter fristen.

Skriv deg på innen kl 09 samme dag
Minimum 6 spillere, automatisk avlyst ved færre enn 6 påmeldte pr. klokken 09.

Tirsdag 8. mai aulaen opptatt - ikke trening

41 comments:

Tommy W. Stubsveen said...

Peter, Kristian, Kjetil, Tommy, Hallvard trener tirsdag 9/1.
Plass til flere.

Kjetil said...

Edward trener tirsdag 9. januar.

Anonymous said...

Jeg kommer.

Jørn P

Magnus said...

Kommer

Tommy W. Stubsveen said...

Trener tirsdag 16/1

Magnus said...

Trener i dag!

Tommy W. Stubsveen said...

Det blir trening i kveld 16/1 - vi er min. 5 mann - bare å komme. Starter kl 2030.

Kjetil said...

Jeg kan trene 23. januar.

Magnus said...

Jeg kan også trene. Kan kanskje få med meg noen pgså.

Kjetil said...

Joakim kan trene 23. januar.

Kjetil said...

Edward kan trene 23. januar.

Kjetil said...

Royne trener 23. januar.

Kristian said...

Jeg trener 30. januar.

Kjetil said...

Jeg kan trene tirsdag 6. februar.

Magnus said...

Jeg og

Kjetil said...

Jeg kan trene tirsdag 13. februar.

Kristian said...

Jeg kan trene 13. februar.

Tommy W. Stubsveen said...

Trener tirsdag 13, februar

Anonymous said...

Jeg kan trene i kveld
- Jørn P

Kjetil said...

Andreas trener tirsdag 13. februar.

Kjetil said...

Anders fra Vinterbro blir med å trener. Da er vi minst seks mann.

Anonymous said...

Kommer i kveld. Joakim

Kjetil said...

Jeg kan trene tirsdag 27. februar.

Kjetil said...

Edward trener tirsdag 27. februar.

Tommy W. Stubsveen said...

Trener 27 februar

Kjetil said...

Andreas trener 27. februar.

Anonymous said...

Jeg kan trene 27. februar.

Kristian

Kjetil said...

Anders trener 26. februar. Da er vi seks mann.

Tommy W. Stubsveen said...

Trener tirsdag 6 mars

Anonymous said...

Jeg trener tirsdag 13. mars.

Hallvard

Kjetil said...

Tommy og Kjetil trener tirsdag 20. mars.

Anonymous said...

Jeg. Kan trene i dag.

Magnus

Anonymous said...

Trener tirsdag 3 april
Tommy

Kjetil said...

Kan trene tirsdag 3. april.

Anonymous said...

Jeg lan trene idag. Magnus

Anonymous said...

Trener tirsdag 10 April
Tommy

Tommy W. Stubsveen said...

Trener tirsdag 24 april

Anonymous said...

Trener tirsdag 24. April

Hallvard

Kjetil said...

Jeg kan trene tirsdag 22. mai. Anders trener hvis han har tilgang til bil.

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg trener 22. mai

Magnus said...

Jeg trener 29. mai