02 January, 2015

Kamp mot Heer mandag 12. januar (9-11)

Vi møtte de samme gutta som sist og vi var de samme gutta som sist, likevel ble dette noe helt annet enn forrige gang vi møte Heer. Det startet lett famlende og det utnyttet et tent Heer til å henge med på notene. Det var ganske jevnspilt de to første periodene og det stod 6-6 før siste. Bra press og spill av Heer kombinert med et par grove personlige feil bakerst hos oss gav oss en fortjent kalddusj med tap 3-5 i siste periode. Det kunne vært mer mål begge veier; Daniel hadde mange fine redninger og i motsatt ende ble det mange skudd som ikke satt der de skulle. Daniel ble også skadet da en av Heergutta fullførte et angrep inn i mål og landet på foten hans. Gunnar tok sporty over maska og hadde et par redninger. Vi får ta dette for det det var. Trening. I mars møter vi Heer igjen.

Kråkstadhallen kl 21.00

Påmelding under kommentarer
For alle medlemmer i GuttaBoyZ. Vi stiller med max to rekker dvs. 10 utespillere.

Påmeldte pr 8/1 - Fullt lag:  Daniel, Tommy, Lars, Kjetil, Bjørn B, Johan, Royne, Gunnar K, Bertil, Pål, Bjørn M, Hallgeir

12 comments:

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg kan spille

Unknown said...

Jeg kan men kommer etter jobb.

Kjetil said...

Jeg er med.

Unknown said...

Jeg kan spille.

Unknown said...

Jag är med.

Anonymous said...

Jeg er med, Gunnar K

Unknown said...

Jeg kan spille hvis det er flere plasser igjen/ /Bertil

Anonymous said...

Jeg kan også være med hvis det er plass

Pål

Anonymous said...

Jeg kan

Bjørn M

Hallgeir said...

Jeg kan spille.

Tommy W. Stubsveen said...

.. da er vi fulltallige til mandagens match. Send sms/epost til meg ved evt forfall.

Anonymous said...

Jeg kan også spille, gi meg en lyd om det dukker opp et forfall Tommy!

Joakim