08 January, 2015

Seriekamp mot Gatemix 15. januar (6-4)


Gunnar 1/100 sekund før utvisning :-)
Vi vant men det føltes likevel som et lite tap. Ok, vi var ikke så veldig gode i går kveld, det vil si vi er normalt mye bedre. Vi hadde kontroll på seieren hele veien, men det skurrer unødvendig over det hele. Jeg nevner i fleng: Vi mangler aggressivitet og lysten på å vinne ballen kjapt tilbake. Vi rygger og rygger og rygger - inntil det blir farlig.  I forsvar fokuserer alle på ball og markeringene glipper veldig. Motstanderne legger en mann oppe og fisker - og vi bruker 1,5 mann på å dekke opp han. Pasningsspillet vårt går for seint og vi taper mange mann-mann situasjoner. Puhh.
På den annen side, den positive, noterer vi mange sjanser, bedre trafikk foran keeper i angrep, mange skudd på mål - og vi tok 3 poeng. Og Greverud fikk bare 1 i går kveld mot Kråkstad.  Da tar vi helg dere.

Nr. 2 - 1 sekund før scoring

Fremmøte kl 2015 ferdig skiftet - send sms ved evt forsinkelse
For å unngå at vi setter opp spillere som ikke kan, så må nå du som har anledning til å spille bekrefte det under kommentarer. Er vi for mange påmeldte må noen stå over. Vi fordeler dette. Endelig lag legges da ut i løpet av mandag kveld.

Vi stiller med dette laget (påmeldte pr 12/1): Daniel, Tommy, Kjetil, Lars, Joakim, Bjørn B, Johan, Kristian, Jørn, Peter, Gunnar

9 comments:

Kjetil said...

Jeg kan.

Unknown said...

Jag kan spela.
/Johan

Anonymous said...

Jeg kan.

Kristian

Unknown said...

Jeg kan.

Anonymous said...

Joakim kan!

Unknown said...

Jeg kan.

Anonymous said...

Jeg kan spille.

Jørn

Anonymous said...

Jeg kan, men det kan hende jeg må dra litt før kampen er over.

Peter

Anonymous said...

Jeg er klar
- Daniel