04 November, 2014

Treningskamp mot Ski Allstar mandag 10/11 i Kråkstadhallen (4-4)

En bra kamp som endte uavgjort Vi hadde en bra dag, alle mann. Mye bra samspill, vi vant mange mann-mann situasjoner,  vi løp mye, hadde bra kontroll bakover og flust med sjanser fremover. Bare Allstars stand-in-keeper Roger hindret oss i å vinne dette.  Det var jevnt, men det tippet stadig vår vei selv om vi ikke klarte å avgjøre det hele til vår fordel.
Forrige gang vi møtte disse ble vi fraløpt og det var særs mye slag som ødela spillet vårt. Denne gang var det lite slag, de løp fortsatt mye men denne gang virket det som om vi både var raskere og i bedre form. Da fikk vi oss en fin revansje. Hvis jeg ikke husker feil så kom målene i denne rekkefølgen: 0-1, 1-1, 2-1, 2-2.3-2, 3-3, 3-4, 4-4

Oppmøte senest kl. 2045 ferdig skiftet. Påmelding under kommentarer. Vi stiller med dette laget (oppdateres): Daniel, Tommy, Lars, Kjetil, Royne, Bjørn M, Hallgeir, Kristian, Joakim, Gunnar, Pål, Bjørn B, Johan  (forfall) Har ikke lykkes å få tak i dommer,  gi beskjed hvis du vet om noen vi kan spørre.

11 comments:

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg er med

Hallgeir said...

I e me

Unknown said...

Jeg er med

Kjetil said...

Jeg er med.

Royne said...

...med. Burde kanskje hatt en dommer til å dømme her :)

Anonymous said...

Jeg er med, og enig med Royne... :)

Kristian

Anonymous said...

Jeg er med
- Stubba

Anonymous said...

Jeg er med

Bjørn Meinseth

Anonymous said...

kan komme jeg også!

Joakim

Unknown said...

Jeg må desverre melde forfall. Kommer sterkere tilbake.

Anonymous said...

kommer!

Gunnar K