18 May, 2012

Trening i sommer?

Vi har passert 1. mai og det betyr at flere prioriterer annen type utetrening. Hvordan er det med deg? Kommer du til å være med å trene fremover? Er vi mange nok opprettholder vi treningen på Drømtorp til StHans, og evt. gjennom sommeren i aulaen på torsdager. Skriv hva du ønsker under kommentarer.

Har sagt de skal trene frem til skoleslutt, begge dager:
Tommy, Daniel, Kjetil, Hallgeir, Royne, Lars, Geir, Edward, Kristian, Fredrik, Johan, Bertil.
+ Frode torsdager
+ Rune torsdager og annehver mandag

Gi melding under kommentarer før hver torsdagstrening hvis du kommer.

Daniel står i mål halve tiden på mandagstreningene.

80 comments:

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg fortsetter gjerne å trene på mandager frem til StHans og i aulaen gjennom sommeren (med unntak av 3 ukers ferie).

Stubba said...

Jeg kommer til å fortsette å trene hver gang

Hallgeir said...

Jeg fortsetter å trene frem til St. Hans, tror jeg stopper der. Hvis vi kan opprettholde meldeplikten for å trene på torsdager i aulaen vil det være fint.

Tommy W. Stubsveen said...

Hei!

Klar på torsdager frem til skolens sommerferie.

Frode

Kjetil said...

Jeg trener gjerne hele juni. Kan trene litt i juli også.

Geir Holmefjord said...

Jeg trener hele juni.. mulig også i juli...

/Geir

Unknown said...

Jag fortsätter att vara med å träna i drömtorp och aulan så länge vi kan. (missar nog de flesta träningarna i juli pga semester).
Missar även träningen nu på torsdag, men är tillbaka för fullt på måndag.
/Johan

Tommy W. Stubsveen said...

Rune L:
Hei, jeg kommer til å være med på treningene fram til skoleslutt med noe fravær pga samvær med barna.

Tommy W. Stubsveen said...

Lars:

Hei. Jeg er med ut juni. :)

Tommy W. Stubsveen said...

Kristian:
Jeg er klar til å trene frem til juli.

Tommy W. Stubsveen said...

John S:
Jeg har dessverre ikke vært med så mye ennå og det ser ikke så bra ut mot sommeren heller.

Det skjer noe hele tiden :)

Tommy W. Stubsveen said...

.. da er vi 8 som vil trene begge dager (når det passer), pluss 1 som kommer annenhver mandag. Vi venter og ser om noen flere svarer før vi avgjør om vi fortsetter på Drømtorp.

Anonymous said...

Jag kommer o trene varje mandag og torsdag men i juli blir det dessverre ikke noen trening på meg.
Edward

Royne said...

Jeg er med begge dager.

I juli blir vi i feriemodus en eller to uker - antagelig siste del av juli.

Mvh
Royne

Anonymous said...

Jag kommer inte i dag, er fortfarande inte helt i form, satsar på måndagen, Edward

Anonymous said...

Jeg satser på jeg kan være med ut juni både på mandager og torsdager.

Fred

Anonymous said...

jeg trener gjerne begge dagene så lenge som mulig. drar på ferie 2 uker i juli, ellers er jeg med 2 ggr i uken.
Bertil

Tommy W. Stubsveen said...

Ed kommer ikke i kveld

Anonymous said...

Hei!

Jeg får dessverre ikke blitt med på treningen torsdag 24. mai.

mvh,
Kristian

Tommy W. Stubsveen said...

Vi får trene på Drømtorp mandag 28. mai.
Jeg kommer da - noen fler?

Geir Holmefjord said...

Har klart å bli forkjøla !!
...kommer ikke i kveld..

Tommy W. Stubsveen said...

Det blir trenong mandag 28 mai, vi er må minst 4 - så da er det plass til fler, skriv deg gjerne på her om du kommer eller kanskje kommer

Anonymous said...

Jeg kommer ikke!

Fred

stubba said...

Jeg kommer.

hallgeir said...

Det blir dessverre litt problemer med trening i de neste to ukene, reising.
Skal prøve av beste evne.
Til de jeg ikke treffer før sommerferien, HA EN RIKTIG GOD SOMMER OG KOS DERE MASSE.

Anonymous said...

Jeg kommer på trening mandag.

Kristian

Anonymous said...

jeg kommer i dag.
Lars

Geir Holmefjord said...

Jeg kommer i kveld !

Anonymous said...

Jag kommer inte på torsdag den 31, Edward

Anonymous said...

Jeg kommer ikke på trening ikveld. Sliter med det ene kneet mitt :(
Bertil

Tommy W. Stubsveen said...

Snakket med Ski skole i dag, og aulaen er ledig på torsdag 7 juni så da blir det trening som vanlig.

Anonymous said...

Kommer ikke på trening i mårra. Skal på bisletgames.
Lars

Geir Holmefjord said...

Har fått spille nekt av kiropraktoren for en periode nå pga. ryggen...

Kommer følgelig ikke...

Tommy W. Stubsveen said...

IKKE trening torsdag 14. juni - Aulaen opptatt/ skoleavslutning.

Tommy W. Stubsveen said...

Siste trening på Drømtorp er mandag 25. juni. Torsdagene er ikke avklart men vi satser på å fortsette gjennom sommeren. Beskjed kommer når vi vet - dvs før skoleslutt.

Folk reiser på ferie utover nå så vi får skrive oss på når vi kommer på torsdagstrening.

Jeg kommer torsdag 21. juni

Tommy W. Stubsveen said...

Bertil kommer

Anonymous said...

Jag kommer torsdag edward

Anonymous said...

Jeg kommer ikke på torsdag.

Kristian

Kjetil said...

Jeg kommer torsdag 21.06.

Kjetil

Anonymous said...

Jeg kommer torsdag 21.6

Anonymous said...

Jeg kommer i mårra. Og på mandagen 25/6
Etter det så tar jeg 3 ukers ferie
Lars

Hallgeir said...

Beklager men denne sommeren har dessverre vært altfor travelt og ikke fått vært på treningene. Har likevel prøvet å få sykkle litt slik at form(ene) ikke forsvinner. Har også fått ny innebandy kølle så jeg regner med å være med til høsten igjen.
HA DERFOR EN KJEMPEFIN SOMMER ALLE SAMMEN OG VI SES TIL HØSTEN.

Tommy W. Stubsveen said...

.. ser ut til at Frode kommer også ikveld...

Tommy W. Stubsveen said...

Mandag 25 juni, jeg kommer.

Kjetil said...

Jeg kommer 25.06.12

Kjetil

Unknown said...

Jag kommer ikväll måndag 25 juni
/Johan

Anonymous said...

Jeg kommer
Lars

Anonymous said...

Jeg kommer mandag 25.06

Kristian

Tommy W. Stubsveen said...

Daniel kommer i kveld

Tommy W. Stubsveen said...

Ikke trening torsdag 28 juni, pga fotball-EM. Neste mulige trening blir da torsdag 5. juli.

Kjetil said...

Kjetil og Royne kommer torsdag 5. juli. Noen andre som kommer?

Stubba said...

Jeg kommer 5. juli
- Daniel

Kjetil said...

Daniel har fått med en kamerat, muligens to. Da trener vi. Plass til flere. Bertil, Fredrik og Johan er noen av dere med?

Anonymous said...

Jeg kan IKKE i kveld!
Fred

Tommy W. Stubsveen said...

Prøver å rekke trening i kveld

Unknown said...

Kan inte vara med ikväll tyvärr.
/Johan

Tommy W. Stubsveen said...

Torsdag 12. Juni - jeg kommer

Kjetil said...

jeg kommer torsdag 12. juli.

Stubba said...

Magnus og Stubba kommer idag. Da blir det trening :)

Stubba said...

Magnus og Daniel kan trene idag, og har nøkkel.
Noen flere som er interessert?
Trenger minst 2 til.

Anonymous said...

Da er jeg tilbake fra ferie og kommer på trening på Torsdag 26/7 hvis det blir noe.

Bertil

Kjetil said...

Jeg er med 26. juli.

Anonymous said...

hei. Jeg er klar 26/7
Lars

Tommy W. Stubsveen said...

Daniel har nøkkel, og jeg tror han skal trene. Han gir beskjed her om han (og magnus) kommer .

Anonymous said...

Jag är tillbaks från semester Edward och kan trän den 26, antar att det är på ski skola?

Tommy W. Stubsveen said...

.. Ski skole.

Stubba said...

Jeg kommer, og har nøkkel.
Magnus kommer ikke.

Kjetil said...

Da blir det spilling. 5 stk. er sikre. Mulig at Royne dukker opp også.

Kjetil said...

Melding fra Tommy:
.. hei
oppdager nå at nøkkelkortet til aulaen er med oss til Danmark :-(
Har bedt D legge ut melding på nettsiden. Beklager, dere får henge meg når vi sees etter ferien...

mvh Tommy W. Stubsveen
Sendt fra mobiltelefon.

Anonymous said...

Så det blir ikke trening i dag?Edward

Kjetil said...

Stemmer. Kommer ikke inn i gymsalen.

Anonymous said...

Torsdag 2. august kommer jeg.
Jeg har nøkkelkortet, det er sjekket.
- Daniel

Anonymous said...

Jag kommer Edward

Anonymous said...

jeg kommer Torsdag 2 August..
Bertil

Anonymous said...

Larsebars kommer

Kjetil said...

Royne kommer torsdag 2. august. Jeg regner også med å dukke opp i kveld. Da blir det trening.

Daniel: Kommer Magnus?

Stubba said...

Magnus er på ferie, så kommer ikke før neste uke :)
Men han har gitt inntrykk for at han syntes det er kult å spille med oss, og kommer til å fortsette med det!

- Daniel

Geir Holmefjord said...

Er det trening i morgen (06.08) ??

/Geir

Kjetil said...

Geir: Ikke trening på mandager ennå.

Anonymous said...

Jeg kommer ikke på trening torsdag.
Lars