04 October, 2011

Kamp mot Nille mandag 10. oktober Drømtorphallen (7-4)

I vanlig treningstid, start kl 21.00. Påmelding under kommentarer, max 10 spillere. Påmeldte til avlyst match tirsdag 11:

Marcus, Daniel, Tommy, Kjetil, Geir, Lars, Petter, Edward, Royne, Johan, Frode

Hvis noen av disse ikke kan på mandag, blir det plass til flere.

Vel hva skal man si, vi knuste dem. Det meste funket hos oss denne kvelden, bakerst stod Marcus og plukket ned det meste og vi fikk trille ball. Mange pene kombinasjoner, mange avslutninger og bra trøkk. Det stod vel og vippet litt i midtperioden men vi følte vi hadde kontroll etter at noen famlende innledningsminutter var unnagjort. Morsomt med match mot Nille som har mange gode spillere. De har nok mer inne og vil ha revansje - og det skal de få :-)

8 comments:

Tommy W. Stubsveen said...

Klar som et egg.

stubba said...

Jeg er med som utespiller hvis Marcus står, hvis ikke kan jeg godt stå i mål...

Kjetil said...

Jeg er med.

Anonymous said...

Jeg er med. :)
Lars

Hallgeir said...

Jeg blir gjerne med.

Håkon said...

Jeg kan ikke mandag 10.

Tommy W. Stubsveen said...

Flere som vil være med enn det er plass til denne gangen. Pr nå har vi denne "ventelisten":
Frode
Jan Erik
Hallgeir
Jan Billy
Hvis noen melder avbud sender jeg melding til den som står øverst på lista.

Tommy W. Stubsveen said...

.. forfall fra Eddi. Da er Frode med.