31 October, 2011

Julekamp avec fredag 11. november kl 18.00 (flyttet til tirsdag 6. desember) 12-1


Vi prøver å få til en returmatch mot Kråkstad og kjapp seiersfest på Bowlers etterpå fra kl 20.30.

Påmelding under kommentarer.

Tid:  Fredag 11. november kl. 18.00
Sted: Alliansehallen Ski

AVLYST - hallen ble opptatt og beskjed til oss kom idag 7/11. Ny kampdato er tirsdag 6 desember kl. 21.00, da uten pøbb.


Påmeldte (max 10):  Tommy, Edward, Royne, Kjetil, Geir, Hallgeir, Petter, Stubba (målvakt), Lars

11 comments:

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg kommer på kamp og pub

Kjetil said...

Jeg er med på kamp. Får ikke vært med på pub.

Anonymous said...

Jag er med Edward men kan ikke pub

Tommy W. Stubsveen said...

Petter kamp og litt pøbb

Anonymous said...

Er med på alt. :-D
Lars

Hallgeir said...

me knus det me kain, ska tru kråkstadn har problem itte me næ.
sees så gjerne på'n alleansehalla me ska knus det som kjæm.

bowlers me tek dem og.

Anonymous said...

Jeg er med
/Geir

Anonymous said...

Jeg er med 6. desember.

Kjetil

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg er også med 6 desember

Anonymous said...

Er med 6 desember.
Lars

Hallgeir said...

Jeg blir med den 6. desember.