16 February, 2011

Trening i vinterferien

Mandag 21 februar, Drømtorp stengt, vi prøver Ski skole kl 2030 (Hallgeir, Kjell, Royne, Kjetil, Tommy, Åke,Kjell kommer)
Tirsdag 22 februar - Alliansehallen, trening fra kl 1930. (Kjell, Tommy, Kjetil, Lars, Fredrik,, Edward, Filip, og 4 fra Kråkstad kommer)
Torsdag 24 februar - Aulaen, trening som vanlig kl 2030 (Kjetil, Kjell, Fredrik, Lars...flere?)

Skriv deg inn under kommentarer hvis du skal trene. Blir vi for få kansellerer vi. I såfall legges det ut beskjed om det her.
God tur til alle som skal til fjells.

19 comments:

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg kommer alle dager.

Kjetil said...

Jeg kommer helt sikkert på mandag og torsdag. Blir muligens med på tirsdag også.

Hallgeir said...

Jeg kommer på mandag hvis vi kan og på torsdag.

Tommy W. Stubsveen said...

Mandagstreningen henger i en tynn tråd. Vi kansellerer om det ikke kommer flere påmeldinger i løpet av kvelden (fredag). Tirsdag blir det trening i Alliansehallen uansett. Kråkstingene er invitert...

Unknown said...

Jag har sabbat knät, fick ont efter träningen i torsdags - nu har det svullnat upp och jag kan knappt gå. Är med om jag blir bättre under helgen.
Meddelar så fort jag vet mer...

/Johan

Tommy W. Stubsveen said...

Kjetil melder at Royne kan trene mandag...

Tommy

Anonymous said...

kJELL SIER HAN TRENER ALLE DGR DENNE UKEN

Anonymous said...

Kommer ikke noen av dagene.
Lars

Hallgeir said...

Hei jeg kommer dessverre ikke i kveld. Datt noe helt jævlig på ski i går og slo skulderen. Beklager.

Anonymous said...

Kommer tirsdag fikk bytett vakten.
Lars

Anonymous said...

Dennis kommer mandag

Anonymous said...

Jag kommer bara på tisdagen, edward

Anonymous said...

Jeg kommer tirsdag og torsdag!
Fredrik

Anonymous said...

Både Filip og Kjell kommer i kveld
Mvh
kjell

Anonymous said...

Filip er ikke född 77 eller senare, han kan få vara vattenpojke, hälsningar... Johhann, ja just det jag Johan säger det.

Anonymous said...

Hehe. :)

Tommy W. Stubsveen said...

Bra med folk på tirsdagstreningen (10)
Jeg får dessverre ikke trent torsdag likevel. Håper flere melder seg slik at det blir trening. Kjetil har nøkkel og utstyr.

Anonymous said...

kommer på rening i morgen (24/2)
kan jeg sitte på til trening av noen.?
Lars 97129761

Hallgeir said...

Fremdeles ikke bra i skulderen, så jeg kommer dessverre ikke i kveld.
God trening til de som kan.