01 October, 2010

Trening i høstferien

Mandag 4. oktober Drømtorp
Vi får trene på Drømtorp selv om skolen er stengt. Ordner oss selv med nøkkel. Starter kl 21 som vanlig - og denne mandagen har vi med 2 keepere!  Legg gjerne inn beskjed under kommentarer om du kommer eller ikke.

Blir ikke avklart før søndag kveld - sjekk bloggen på mandag. (Drømtorp sier de regner med at vi får trent der, men jeg skal ringe og avtale dette søndag kvcld. Plan B er Aulaen - men der er det en risiko for at andre trener).

Torsdag 7. oktober Aulaen
Trening som vanlig i aulaen.

10 comments:

Kjetil said...

Jeg kommer på begge treningene.

Tommy W. Stubsveen said...

..kommer begge kvelder...

Hallgeir said...

Jeg kommer på torsdag i Aulaen.

Anonymous said...

Kjell kommer både på kampen mandag, og i hallen torsdag!

Tommy W. Stubsveen said...

.. Kampen er ikke før 18 oktober - og torsdag er det aulaen som vanlig - ikke hallen :-)

Anonymous said...

Jeg kommer i dag (mandag), men ikke torsdag. Hallvard

Anonymous said...

Hei

Jeg kommer i kveld 4/10-10, litt usikker til torsdag.

MVH
John Sydtveit

Tommy W. Stubsveen said...

Målvakter mandag: Stubba (Ski) og Weger (Kråkstad)

Anonymous said...

Hei. Jeg kommer på Trening begge dagene. Hilsen Lars

Anonymous said...

Jag kommer i morgon edward