31 October, 2010

Kamp mot Herrer 2 mandag 1. november (4-2)

Herrer 2 kommer for å klå oss på vår hjemmebane :-)
  • Mandag 1. november i Drømtorphallen 
  • Oppmøte kl 21 - Kampstart kl 21.15 (må være ute av hallen 22.30).
Påmelding under kommentarer - vi stiller med de første 12 spillerne som melder seg på:
-----> Tommy, Kjetil, Royne, Hallgeir,  Edward, Jesper, Stubba (målvakt), Johan, Kjell, Geir, John, Lars (12 påmeldt - nå  er det fullt)  Forfall fra:  Egil,  Gunnar

KAMPREFERAT: 
Herrer 2 kom mannsterke og så voldsomt tente ut i sine orange drakter. På toppen fikk de tre spillere fra oss. De så litt ut som ut som tente appelsiner...

Etter en kjapp taktikkrunde på trimrommet entret vi banen med en motitvasjon som om dette var cupfinalen.  Det gjør vi egentlig hver gang - dette er jo det nærmeste vi kommer seriespill og villdyret våkner hos alle våre når det er noe å kjempe om. 

Vi stilte med 2 fulle rekker pluss en ekstra slenger til rekker der vi kunne forvente strekk eller utmattelse.
Første periode ble jevn, det bølget fram og tilbake - og det ble etterhvert stille på gamlebenken. Vi hadde våre sjanser og det hadde gjestene også men det ble ikke noe skikkelig flyt i spillet og vi kom ikke til mange målsjanser. Det hele sto og vippet da vi endelig fikk uttelling for bra jobbing med et par mål mot slutten av perioden. Begge lag hadde gode keepere som holdt sitt lag inne i kampen i perioder.

2. periode ble en litt slapp affære, tempoet sank og vi presset ikke så høyt som vi hadde avtalt. Gjestene ønsket seg lavere tempo og fikk det ved å bruke tid på oppspill. Begge lag fikk et mål i denne perioden.

I siste periode tok tempoet seg opp igjen og vi kom mer til vår rett med tette markeringer, heftige dueller og kaotiske kombinasjoner. Vi får mål og det står  4-1. Pga av en tenkt utvisning nr 2 på oss får vi notert et ekstra baklengs - det var en regel vi avtalte med gjestene på forhånd. 

Vi holder formasjonene bra i denne kampen  - det glipper bare et par ganger. Intensiteten er bra og mange tar ut det meste (vi merker det når man ikke husker hvilken rekke man er på). Vi har marginene på vår side og følte i perioder at vi hadde god kontroll. Deilig :-)

H2 tørster etter revansje - og vil gjerne ha det på sin hjemmebane (uten ribbevegger, tjukkasser og andre hindringer).  Det skal de få -  dette var et hyggelig og fairspillende lag å møte - tid og sted kommer senere.
 

16 comments:

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg spiller

Hallgeir said...

Jeg spiller

Kjetil said...

Jeg er med.

Anonymous said...

Jag kommer Edward

Royne said...

...med!

Anonymous said...

.. og da har vi oxo målvakt. Stubba stiller

Anonymous said...

Jeg har lyst til at spille. Mvh Jesper

Unknown said...

Jag vill lira!
/Johan

Anonymous said...

Kjell er med!

Hallgeir said...

Hei, beklager men jeg kan ikke komme på treningen til torsdag er ute og reiser. Vennligst slett den meldingen som mange av dere har fått fra meg i kveld, den ble sendt ved en veldig stor feiltakelse.

Anonymous said...

Jeg er med...

/Geir

Anonymous said...

Hei

Jeg er med.

MVH
John Sydtveit

Anonymous said...

Hei. Jeg er med.
Hilsen Lars

Tommy W. Stubsveen said...

.. da er det fullt lag. Var du for sen? Skriv deg på nå så har du førsterett neste kamp.

Tommy W. Stubsveen said...

... jeg får beskjed fra motstanderen, Herrer 2 at de trenger noen flere spillere til denne kampen mot oss.

Mao - fikk du ikke plass hos oss - er det mulig å spille for H2.
Skriv deg inn her så formidler jeg det videre til H2

Tommy W. Stubsveen said...

Jan Åke melder at han kan spille for H2.
Sporty :-)