26 March, 2010

Superfinale interncup mot Herrer 1 Mandag 19. april (4-8)

3 x 15 minutter, 9 straffer, oppstart kl 18.45.
Direkte etter kampen blir det en kort premieseremoni på banen. (Pizza avec utgår, ikke mange nok fra øvrige lag som kunne). Da bli det også mulig å trene på Drømtorp etter kampen.

Påmeldte:  
Tommy, Kjetil, Edward, Jan Åke, Johan, Geir, Henrik, Hallgeir, Royne, Kjell, Anders, Hallvard, Gunnar G., Sven

Matchen ble bedre enn vi fryktet men vi gikk altså på et ventet tap mot H1. De var kjappere enn oss, sterkere i duellene, mer presise og vi ble i lange perioder ganske svimle bakover. MEN - vi forsvarte oss bra og enkelte på laget hadde sin beste prestasjon for sesongen i denne kampen. Vi fikk inn ett spillemål, og 3 på straffer.  Det gav mersmak - og neste gang stiller vi forberedt på straffeslag. Hvis vi da kommer så langt som til superfinalen en gang til :-)

Klikk på bildet for større utgave 

Foran f.v: Kjell, Hallvard, Hallgeir, Sven, Per Åke
Bak f.b: Edward, Gunnar, Johan, Geir, Kjetil, Henrik, Anders, Royne, Tommy 

14 comments:

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg kommer

Kjetil said...

Jeg kommer.

Unknown said...

Jag är med!

Anonymous said...

JÅ kommer som spiss.

Anonymous said...

Jeg er med
/Geir

Anonymous said...

Jeg er med!

Henrik

Anonymous said...

jag er med, edward

Hallgeir said...

Jeg er med.

Anonymous said...

Som sagt tidligere blir jeg med mot Herrer 1.

Mvh
Hallgeir

Anonymous said...

Kjell er med på dette !!!

Anonymous said...

Anders er med.

Anonymous said...

Jeg kommer ikke i dag, da jeg ikke bestod den medisinske testen i går. 15 min. med fotball ble status.
Bosse

Anonymous said...

Jeg kan bli dersom det fortsatt er behov for folk. Mvh Hallvard

Gunnar said...

Jeg kommer nok.