17 March, 2010

Ny kamp mot Kråkstad tirsdag 6. april kl. 21.00-22.30


Kråkstingene vil gjerne ha revansj så fort som mulig og vi har avtalt ny match tirsdag etter påske. (Det blir ikke trening på oss mandag/2. påskedag - hallen er stengt).

Påmelding under kommentarer. Vi stiller med maks. 10 utespillere.


Da har vi fullt lag (ingen flere påmeldinger):
Tommy, Kjetil, Royne, Edward, Bosse, Kjell, Jan Åke, Hallgeir, Johan, Lars, Geir

Det ble folksomt - Kråkstad stillte med 16 mann og etter hvert måtte vi dele inn i 3 lag. I den delen som var kamp kom vi bra i gang og ledet frem til det ble omorganisering. Vi var også denne gang det mest tente laget på banen.

13 comments:

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg kommer

Kjetil said...

Jeg er med.

Anonymous said...

Jag komer nu, är mycket bättre i form
Edward, han från GÖTEBORG!!!
Vad blev resultatet, kan man få ett referat ala Tommiiii?

Tommy W. Stubsveen said...

Referat ligger i artikkelen om kampen :-) Litt ned på forsiden.

Royne said...

Jeg blir med...

Anonymous said...

Jeg er med.
Bosse

Anonymous said...

Ä mä.
Jan Åke

Hallgeir said...

Jeg er med.

Unknown said...

För fan, då hänger jag också med!
/Johan

Anonymous said...

Jeg er med. Hilsen Lars

Anonymous said...

Kommer ikke i morgen leggen har streiket. Bosse.

Tommy W. Stubsveen said...

Geir stepper inn for Bosse...

Tommy W. Stubsveen said...

Eddie kommer likevel ikke. Han er nytatovert og d svir visst veldig når han bøyer seg...