02 November, 2009

Vi må flytte litt på treningen på Drømtorp

Fikk beskjed i dag om at skolen har startet utleie til kommunen/idrettslag - de trodde visst vi var en privat gjeng. Hallen er fra neste mandag leid ut til kl 21 - og dette varer ut april måned.

Vi leier fra kl 21-22.30
For noen er det kanskje for sent - for andre er det bedre enn ingenting. Passer det for deg?
Legg inn en kommentar.
Mange nok har sagt at dette passer så vi fortsetter å leie. Evt andre som er innom disse treningene, som ikke har sagt fra, vil få være med å dele på leieregningen når den kommer.

16 comments:

Tommy W. Stubsveen said...

Passer for meg

Anonymous said...

Hei

Dette er veldig bra, så jeg er med.

MVH
John Sydtveit

Unknown said...

Funkar fint för mig!
/Johan

Unknown said...

går nok bra!

-royne-

Anonymous said...

Går bra. Mvh Kjetil

Anonymous said...

passer for meg.

lars

Anonymous said...

Jag kan inte komma i dag, edward

Anonymous said...

Kjell sioer han kommer, men håper ikke jeg sovner!
Det er sent!
Kjell

Tommy W. Stubsveen said...

Kjell: Da er lårstrekken historie? Godt å høre - vi sees i kveld...

Anonymous said...

Jeg kommer

/Geir

Anonymous said...

Hei Tommy

Jeg kan ikke delta på trening mandag eller torsdag denne uken, men vil være klar neste mandag kl 21:00 til 22:30. Dette er en tid som passer fortsatt veldig bra for meg.

John S

Anonymous said...

Jeg kommer når jeg er tilbake fra ferie. Mvh Hallgeir.

Anonymous said...

Hei.

Selv om jeg ikke kommer ofte på trening så vil dette neppe være attraktiv tid. Tidligere treningstid er bedre. Har fått treningstilbud rett etter jobb i Oslo og vurderer å starte der. Gir beskjed.

O.M.

Gunnar said...

Hei,

Dette passer fint for meg, jeg er med.

Gunnar

Atlis said...

Snes det er i seineste laget, men kommer etterhvet likevel, er litt småsyk i dag så det går ikke, men ryggen er betydelig bedre, så jeg regner med å komme snart.
Atle

Tommy W. Stubsveen said...

8 på kveldens trening, inkludert enda en ny svenske :-) Pluss en meget hyggelig tilsynsvakt :-)