14 August, 2018

Sesongen er i gang - treninger som vanlig fra torsdag 16. august

Da håper vi alle er klare for en ny sesong med innebandytrening
Noen har holdt det gående med trening hele sommeren, mens andre har valgt å spare på kreftene og ventes å stille med mye overskudd og energi på treningene fremover.

Treningstider og steder er som i fjor:

  • Mandag kl 21 i Kråkstadhallen
  • Tirsdag kl 20.30 Ski skole aulaen (påmelding inntil videre før kl 09 samme dag)
  • Torsdag kl 20.30 Ski skole aulaen

Påmelding til første torsdagstrening 16 august under kommentarer:

13 comments:

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg trener 16 august

Unknown said...

Jeg trener 16 august
/Johan

Anders Eriksen said...

Jeg er med. Er det ok om jeg tar med min bror Henrik?

Anders Eriksen said...

Den siste komentaren er fra meg: Anders Eriksen

Tommy W. Stubsveen said...

Henrik er velkommen :-)

Tommy W. Stubsveen said...

Lars trener også 16 august

Anders Eriksen said...

Topp da kommer vi begge to i morgen.

Hallgeir said...

Jeg kommer 16. august

Anonymous said...

Beklager men jeg kan ikke trene i dag likevel, beklager.

Royne said...

Kommer i dag...

Anonymous said...

Satser på å komme 16 aug

Pål

Tommy W. Stubsveen said...

Gunnar kommer en tur - litt senere

Chhang ki said...

Best case for Ipad pro
Google Best iPad pro 11-inch case with keyboard in 2018
Google ipad pro case with keyboard and pencil holder
Google logitech keyboard for ipad 2018