19 October, 2017

Kamp mot Sogsti mandag 23/10 (21-7)

Påmelding under kommentarer senest i løpet av lørdag 21/10. 2 rekker/max10.

Møt kl 2050 - blå drakt.

FULLT LAG
Vi stiller da med dette laget mot Sogsti:
Bertil (mv) Tommy, Johan, Daniel, Magnus, Lars, Jørn P, Royne, Ståle,  Joakim

Vi var igjen for få til å spille kamp, så noen gamle stjerner er kontaktet for å få til dette. Gå gjerne i tenkeboksen dere som ikke melder dere på.  Vi skal ha en stamme med folk som også vil spille kamper. Har vi ikke mange nok nå må vi ut og rekruttere flere.

9 comments:

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg kommer

Anonymous said...

Jeg kommer

- Jørn P

Unknown said...

Jag är med.
/Johan

Unknown said...

Jeg er klar

Anonymous said...

Jeg er med.
Jørn

Anonymous said...

Jeg er med. Kan stå i mål om vi ikke har keeper.
- Daniel

Unknown said...

Jeg kan komme

Anonymous said...

Jeg kommer!
Joakim

Hallgeir said...

Skulle gjerne vært med, men dessverre opptatt med noe annet.