23 February, 2015

Treningskamp mandag 2. mars mot Heer (6-4)

Kjetil: "GuttaBoyZ - Heer 6-4 (2-1, 1-3, 3-0) Nok en jevn kamp mot Heer. Vi hadde ganske  god kontroll i første periode. Vi ledet 2-0 før Heer reduserte rett før pause. Andre periode startet dårlig for oss. Heer puttet to kjappe mål i periodens åpningsminutter.  Vi slet til tider med å markere ut motstanderne og Daniel reddet oss gang på gang. Vi tapte perioden  1-3. I tredje periode fikk vi bedre kontroll på kampen. Vi hadde flere gode angrep og forsvarsspillet funket mye bedre. Vi puttet tre ganger og holdt nullen. Kampen sto og vippet til vi scoret 6-4 målet på slutten. God laginnsats".

Vi stiller med dette laget: Daniel, Royne, Bjørn M, Kjetil, Lars, Pål, Johan, Kristian (kommer 21.10), Joakim, Hallgeir, Bjørn B.  (Kjetil er vert og styrer kampen).

Oppmøte kl 20.50 i Kråkstadhallen 

Påmelding under kommentarer innen 27. februar

12 comments:

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg kan

Kjetil said...

Jeg kan.

Hallgeir said...

jeg kan

Unknown said...

Jag kan.

Anonymous said...

Jeg er med

Pål

Unknown said...

Jeg er med.

Unknown said...

Jeg er med.

Anonymous said...

Jeg er med, men kommer kl. 21.10.

Kristian

Anonymous said...

Jeg er med

Bjørn M

Anonymous said...

Jeg er med
- Daniel

Anonymous said...

Joakim er med

Royne said...

Jeg kan