09 April, 2014

Treningskamp mot Ski Herrer 1 i mandag 19. mai (4-5)

Kampen spilles i Alliansehallen. 
Oppmøte kl. 20, ferdig skiftet for oppvarming. Kampen starter snarest mulig etter kl 20.30.
Vi deler dommerutgiftene med Ski. Påmelding under kommentarer.

Vi stiller med dette laget: Daniel, Royne, Tommy, Kjetil, Kristian, Peter, Johan, Joakim, Jørn

Slik gikk det: Ikke beste utgangspunkt i kveld: En mann fant ikke veien til hallen og en ble skadet i 2. periode. Dermed hadde vi 1 innbytter og måtte legge opp løpet etter det. Men det gikk slett ikke så gæli dette. Vi møtte et lag som spiller i 2. divisjon,  de var mange, de var bevegelige og de var vel innstilte på å klå oss. Men det ble ingen overkjøring, vi la oss lavt og lot de løpe. Litt stress i forsvar første periode men det roet seg betraktelig når vi oppdaget at de manglet skyttere og at de ikke var så tett oppi som vi regnet med.  De skulle spille  seg gjennom hver gang og da ble det litt færre variabler å forholde seg til. Vi fikk våre sjanser på kontringer og hang med i alle periodene. Det ble faktisk sånn at vi fikk mer overskudd etterhvert og hadde en del igjen når sluttsignalet gikk.  Det stod 1-1 etter første, 2-3 etter andre og det ble til slutt 4-5.  Jørn med en straffe stang ut og vi klarte ikke å utnytte en overtallsperiode. En fin treningsmatch dette der vi fikk ligge lavt i 3 perioder.  Akkurat det er uvant kost for GuttaBoyZ som normalt har sin styrke i en offensiv taktikk.

Noen bilder fra kampen (klikk på les mer)



"Bare å stikke Johan!"

Fotografen sørget for at alle fikk være anonyme på dette bildet...

Royne bryter et av mange angrep.


9 comments:

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg spiller

Anonymous said...

Jeg er med.

Kristian

Anonymous said...

Jeg er med.

Kjetil

Anonymous said...

Er med.

Peter

Royne said...

Jeg er med.

Anonymous said...

Jeg kommer
- Daniel

Anonymous said...

Jeg er med.

lars

Unknown said...

Jag är med!
/Johan

Anonymous said...

Jeg kan ikke være med på kamp det dukket opp noe. Beklager det.

Lars