08 October, 2013

Treningskamp mot Kråkstad 9. oktober, Kråkstadhallen (2-2)

Vi har tid til litt treningskamper i oktober og møter Kråkstad onsdag 9/10kl 21 i Kråkstadhallen. Påmelding under kommentarer (frist 1. oktober).

Vi stiller med dette laget: 
Daniel, Tommy, Fredrik, Jørn, Kjetil, Royne, Lars, Kristian

Slik gikk det:
Vi stilte med få mann og tok hensyn til det i starten.  Kråkstad tok ledelsen og beholdt den til 3. periode da vi endelig fikk banket inn ett utligningsmål etter flere sjanser og økende press.
Det ble på langt nær så slitsomt som vi fryktet, tempoet var lavt og den største utfordringen egentlig, var parketten som gjorde det uvant vanskelig å få frem presise pasninger og avslutninger. 
Noen sliter med å ta i mot regi i denne kampen, og det skriver vi på kontoen for høyt spenningsnivå. 
Takk til Kråkstad for en fin kamp. Neste treningskamp er mot Ski Allstars i Drømtorphallen. 

9 comments:

Tommy W. Stubsveen said...

Daniel og jeg stiller

Anonymous said...

Jeg blir gjerne med!

Fred

Kjetil said...

Jeg er med.

Anonymous said...

Jeg er klar

Jørn

Royne said...

Jeg kan være der 21:15. Blir vi mange så kan jeg stå over!

Tommy W. Stubsveen said...

Royne,kom gjerne. Jeg håper dette kan bli en kamp der vi trener ulike formasjoner osv.

Anonymous said...

Jeg er klar.

Lars

Anonymous said...

Jeg er med

Kristian

Anonymous said...

Blir med jeg også. Joakim