15 August, 2012

Vennskapskamp mot Kråkstad 3. september (15-5)


Vi gleder oss til kamp mot våre venner i sør. Påmelding under kommentarer. Max 10 spillere.

- Mandag 3. september
- Drømtorphallen
- Kampen starter kl 21.00

Påmeldte (oppdateres):
Edward (M), Tommy, Kjetil, Johan, Fredrik, Royne, Lars, Bertil, Frode, Petter (Fullt lag)

Vi hadde dagen: 15-5
Det tok ikke mange minuttene før vi ledet 7-0. Vi var tettere på, løp mer og fikk til bedre spill. Om det var fordi motstanderen var rusten etter sommerferien eller fordi vi var spesielt gode er ikke godt å si. Vi pleier å spille jevnt og de har også slått oss i Drømtorphallen. I siste periode la vi inn noen taktikkøvelser som gjorde at vi mistet noe av trøkket og initiativet - og Kråkstad vant antagelig perioden. "Puma"-Edward gjorde en imponerende jobb i målet for oss (og takk til Kråkstad-Markus for lånet av hjelm). 

14 comments:

Tommy W. Stubsveen said...

Daniel og Tommy stiller

Unknown said...

Johan är med.

Kjetil said...

Jeg er med.

Anonymous said...

Jeg er med!
Fred

Royne said...

med...
-royne-

Anonymous said...

Jag er med Edward

Anonymous said...

Jeg er med.
Lars

Anonymous said...

jeg er med :)

Anonymous said...

det var da meg Bertil :)

Anonymous said...

Jeg kan dessverre ikke være med.
- Daniel

Tommy W. Stubsveen said...

.. da får vi håpe svensken kan tette gållen for oss.

Tommy W. Stubsveen said...

Frode og Petter har meldt seg på

Anonymous said...

Jag måste ha en hjelm på måndag, är det någon som har en hockey hjelm med galler som passar mitt intellektuella huvud??

Tommy W. Stubsveen said...

ED, du får låne hjelm av Markus - han tar den med i kveld.