14 February, 2012

Kamp mot Kråkstad mandag 27. februar

GuttaBoyz i blått, Kråkstingene i rødt
Da er det tid for match mot våre venner i sør. Vi lar de få en sjans til å revansjere seg etter siste stortap på egen hjemmebane. Vi på vår side må huske at vi har tapt flere ganger i vår egen binge, så her får vi ikke noe gratis. Vi stiller i nystrøkne, ferske blå drakter. Kråkstad kommer i sine blodrandiga. Vi stiller med de 10 første som melder seg på. Påmelding under kommentarer.
  • Mandag 27. februar Drømtorphallen 
  • Ferdig skiftet og klar kl 21
  • Vi spiller i nye, blå drakter (de som ikke har får låne)
Påmeldte: Stubba (målvakt), Owe, Tommy, Kjetil, Lars, Edward, Bertil, Johan, Fredrik, Åke (Fullt lag - ikke flere påmeldinger) Geir, Royne

9 comments:

Stubba said...

Jeg kommer som keeper, og Owe regner med han kommer hvis det ikke kommer noe i veien :)

- Daniel og Owe

Anonymous said...

Jag kommer Edward men det tas i forbehold av levering av oppgave til studierne innen den 30 mars

Anonymous said...

Jeg er med.
Lars

Anonymous said...

Jeg er gjerne med :)
Bertil

Anonymous said...

Er med :::)
Jan Åke

Anonymous said...

Jeg kan bli med! Fredrik

Anonymous said...

Jeg er med..
/Geir

Tommy W. Stubsveen said...

.. er jo et par usikre som har meldt seg. De som evt melder seg etter Fredrik under kommentarer blir kontaktet dersom noen trekker seg.

Anonymous said...

Geir, du er med fordi Tommy ikke kommer. Royne er med hvis Owe ikke kan.

Kjetil