19 September, 2011

Treningskamp mandag 26. september (5-7)


I Drømtorphallen innenfor vanlig treningstid. Vi møter Kråkstad. Påmelding under kommentarer eller mail til Tommy. Max 10 spillere pluss keeper.

Påmeldte; Daniel (målvakt) Tommy, Kjetil, Petter, Geir, Lars, Royne, Dennis, Håkon, Edward, Johan
(Ikke flere påmeldinger - fullt lag)


Vi eide matchen hele førsteperioden. Bra pasninger og bra press. Gjestene virket tammere enn vanlig selv om de så fjonge ut fra start i sine nystrøkne sorte & negllakkrøde damedrakter fra alpelandet. Det ble jevnt og vi hadde mange stang-stang-ut og det stod og vippet en stund - men så begynte det å glippe litt i markeringene bakover og vi mistet noe av tempoet i angrepene.  Det resulterte i noen teite baklengs og Kråkstingene fikk blod på tann. Vi spilte med ambulerende dommer fra benken og det gikk sånn noenlunde, mest i vår favør må vi innrømme, selv om det ikke var bevisst.  Vi manglet kanskje den siste tenningen som har gjort at vi vinner pga intensitet - men to spillere hadde høyt nok spenningsnivå, såpass at det gnistret langs ribbeveggen; Lars og gjestenes nr. 7 :-) Morsomt med match - og vi kan ikke annet enn å glede oss til returoppgjøret i Kråkstadhallen. 

17 comments:

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg kommer

Kjetil said...

Jeg er med

Anonymous said...

Petter er med.

Anonymous said...

Jeg er med
/Geir

Anonymous said...

jeg er med.
Lars

Royne said...

Royne er med...

Stubba said...

Jeg er med som keeper.

Anonymous said...

Jeg kommer. Dennis

Tommy W. Stubsveen said...

Håkon kommer

Tommy W. Stubsveen said...

Eddy skal gjøre alt han kan for å komme

Anonymous said...

Jag kommer edward

Anonymous said...

Finns det plass for meg ??
Jan Åke

Tommy W. Stubsveen said...

Ok Åke.

Anonymous said...

Beklager Tommy. Samboeren har dratt til Kiel og jeg løpte Oslo Halvmarathon idag så kroppen er litt sliten. Sorry
Jan Åke

Unknown said...

Jag är gärna med om jag kan knipa sista platsen!
/Johan

Tommy W. Stubsveen said...

.. fint da har vi fullt lag til kveldens match.

Håkon said...

Jeg blir med på treningskamp. Tirsdag 11 okt.
Mandag 17 okt.