15 June, 2011

Avslutningspils Bowlers torsdag 23. juni kl 19

Bak fra venstre: Håkon Færgestad, Lars Reiersen, Petter Minge,
Anders Gaarder,  Royne Skaarer-Kreutz  Midten: Kjetil Bråthen,
Hallgeir Breivik, Jan Åke Frid, Egil Ravnemyr, Kjell Vamnes
Foran: Fredrik Mathisen, Tommy Stubsveen
2 fulle rekker pluss to innbyttere på Bowlers i går kveld
Det var bra oppmøte på avslutningen i går kveld, spesielt hyggelig å møte noen av våre gamle travere som tok turen innom for å si at de fortsatt er med - også neste sesong. Det ble en hyggelig kveld, og de fleste ble vel lenger enn beregnet. Klokken 23.30 var det fortsatt OldBoyzere på puben - og har de ikke gått hjem, så er de der ennå.

God sommer til dere alle!




Håper alle tar en tur innom Bowlers torsdag 23. juni kl. 19.00 for en avslutningspils.
Gjelder også ex-spillere og dere som er ute med skade :-) Dette er jo St. Hans og svenskenes hellige, nasjonalhelg står for døren, men vi prøver likevel. Uken etter er mange på ferie. Skriv gjerne under kommentarer om du kommer.

9 comments:

Anonymous said...

Det tror jeg jammen jeg skal bli med på. Kan bli gøy med et par pils før treninga litt seiener på kvelden.....

Fred

Anonymous said...

Jag kommer Edward

Anonymous said...

Jeg kommer torsdag 16.juni.

Håkon

Anonymous said...

Jan Åke blir med 16/6
Gjeldende 23/6 trur jeg at det ska gå, ska akrive en søknad så får vi se.

Unknown said...

Jag är redan på ferie då, så jag missar tyvärr detta
/Johan

Anonymous said...

Jeg kommer.

Kjetil

Anonymous said...

Dessverre ska jag på fest den dagen så jag kan inte komma

Anonymous said...

Hei. Jeg er med.

Lars

Anonymous said...

jeg skal prøve å få tatt meg en tur.
Petter