22 November, 2010

Kamp mot Kråkstad søndag 5/12 (9-6)

Siden det ikke er trening mandag 6. desember tar vi kamp i Kråkstadhallen søndag 5. kl. 19.00. Se i boka om du kan og meld deg på under kommentarer. (Maks 12 spillere inkl. målvakt).
Påmeldte: Tommy, Stubba (målvakt), Kjetil, Johan, Edward, Royne, Egil, Fredrik, Lars
Forfall: Hallgeir, Geir, Dennis, John (kommer kanskje)

Referat:
Med bare 8 utespillere og ikke alle i toppform var vi litt skeptiske - og første periode startet heller ikke bra. Det var jevnt men vi ble ved noen overganger overspilt bak, kom i undertall og ble straffet for det. Pene angrepskombinasjoner av Kråkstad sørget for at det stod 1-5 til pause i vertenes  favør.  Derfra gikk det veldig oppover - vi startet opphentingen og tok etter hvert over kontrollen. Kråkstad var i villrede hvordan de skulle komme gjennom og mistet litt av gnisten.  Til tross for sprettent underlag som ikke innbyr til lissepasninger og finspill - jobbet vi oss frem til mange sjanser, skyter ofte og godt. Men Kråkstadkeeper Markus og hans medhjelpere (stenger og tverrligger) sørger for at det ikke blir tosifret i denne kampen. Sluttresultatet ble 9-6 i vår favør.  Takk også til vår "lånekeeper" Stubba som stiller opp for oss og gjør en god jobb denne kvelden.

10 comments:

Kjetil said...

Jeg er klar for ny kamp.

Unknown said...

Samma här, klar för att tvåla till "kråkstad even older boys" en gång till!
/Johan

Anonymous said...

Jag er med edward

Hallgeir said...

Kan du ikke utsette den til tirsdag da er jeg hjeme igjen.
Lykke til hvis det ikke går.

Tommy W. Stubsveen said...

.. har ikke tilgang på hall desverre - så søndag er beste mulighet for kamp. Men det blir hjemmekamp mot Kråkstad rett over nyttår.

Royne said...

...jeg er med...

Anonymous said...

Egil er klar

Anonymous said...

Jeg blir gjerne med!
Fredrik

Anonymous said...

Hei. Jeg er med.

Hilsen Lars

Anonymous said...

Hei

Jeg er usikker på søndag, men kommer gjerne hvis jeg får det til å passe og at dere trenger en spiller.

jeg kan desverre ikke delta på dagens trenning (Mandag 29/11-10).

MVH
John