07 June, 2010

Hvem er med sesongen 2010/2011?

Klubben har søkt om hallplass for oss neste år, vi vet ikke noe ennå, men det ligger an til samme opplegg som denne sesongen, det vil si treninger i Aulaen + Drømtorp fra august til midten av juni, pluss noen kamper for de som orker og har tid til litt mer.

For å utnytte kapasiteten og få økonomien til å gå i hop bør vi være 25 medlemmer på OldBoyZ.  Vi har vært 20-25 i år, men har sagt nei til noen nye som har villet være med (pga plassmangel).

For å være sikre på at vi blir mange nok, tar vi allerede nå en håndsopprekning:   
Er du med på trening neste sesong?

Har sagt de blir med:
Tommy, Geir, Johan, Edward, Jesper, Lars, Bosse, Hallgeir, Kjetil, Royne, Atle, Hallvard, Åke, Gunnar G, Ole, John, Kjell, Egil, Frode,Jean Hai, Anders, Fredrik, Fredrik P,



Gi beskjed på mail eller legg inn en kommentar.

22 comments:

Tommy W. Stubsveen said...

Er med!

Anonymous said...

Jeg er med. ..

/Geir

Unknown said...

Jag är med nästa säsong med.

Anonymous said...

Jag är alltid med Edward så jag kan slå tunnlar på er alla o spesiellt kuyt o proffessorn

Tommy W. Stubsveen said...

Jesper er med

Tommy W. Stubsveen said...

Lars er med

Tommy W. Stubsveen said...

Er med neste sesong. Bosse

Anonymous said...

KJELL VAMNES,
ØNSKER Å UTSETTE SEG FOR DENNE GJENGEN OGSÅ NESTE SESONG!
FIN GJENG OG FIN TRENING
GLEDER MEG TIL NESTE SESONG
GOD SOMMER

Hallgeir said...

Jeg er selvfølgelig med neste sesong.

Kjetil said...

Jeg er med neste sesong.

Royne said...

Jeg er med. Synd for Edward som får til færre tuneller... -royne-

Tommy W. Stubsveen said...

Hei, jeg har dessverre ikke mulighet til å være med.



Mvh

Eilif

Tommy W. Stubsveen said...

Atle sier:
Kommer til høsten- ryggen blir bedre.

Anonymous said...

Jeg blir med.

Hallvard

Anonymous said...

Er määääääää så klart
Åke

Anonymous said...

Jeg vil gjerne være med neste sesong.

MVH
John Sydtveit

Gunnar said...

Jeg er med.

Tommy W. Stubsveen said...

Det har vært flott å kunne være med litt men jeg ser at tiden ikke strekker til.  Jeg har dessverre ikke anledning til å delta neste år.
 
Vennlig hilsen
 
Marius Mæle

Tommy W. Stubsveen said...

Ole er tilbake i storform!
Er med neste år.

Anonymous said...

Jeg er med..
Jean Hai

Tommy W. Stubsveen said...

Frode, Kjell, Egil er med fra høsten

Tommy W. Stubsveen said...

Vi har sagt ja og rydder plass til to nye, Fredriker - en svensk og en norsk