19 February, 2010

Trening i vinterferien - kommer du?

Det blir innebandytrening på Ski skole i Aulaen

Mandag 22. februar kl 20.00 -21.30
Torsdag 26. februar kl 20.30 -22.00

Skal du være med, gi beskjed under kommentarer nå. (Hvis for få melder seg på blir det ingen trening, i så fall sender vi ut melding om det til alle sent lørdag kveld). Legg merke til at mandagstreningen også er på skolen: Drømtorp er stengt og vi tar en sjans på at ingen andre er så ivrige at de trener på Ski skole i vinterferien...

16 comments:

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg kommer torsdag - ikke mandag.

Anonymous said...

Jag kommer Edward

Anonymous said...

Kommer begge dagar Edward

Anonymous said...

Jeg kommer begge dagene. Kjetil

Anonymous said...

Jeg skal komme begge dagene.

Hallgeir said...

Jeg kommer begge dagene.
Hallgeir

Unknown said...

Jag kommer båda dagarna!
/Johan

Anonymous said...

Jeg kommer mandag, men torsdag er jeg usikker. :)

Lars R

Anonymous said...

Jeg kommer Mandag
Jan Åke

Anonymous said...

Kjell kommer bmandag, ikke torsdag!

Anonymous said...

Jeg kommer mandag. Bosse

Gunnar said...

Jeg kommer mandag, ikke torsdag

Anonymous said...

Hi, Jeg kommer i morgen.

Hilsen Lars

Tommy W. Stubsveen said...

Vi ligger an til å bli bare 4 på treningen torsdag - men vi som kan møter uansett. Kjekt å få trent overtall/undertall 3 mot 1 :-)

Anonymous said...

Enig. Jeg kommer. Kjetil

Tommy W. Stubsveen said...

Da har jeg fått med 2 spillere til på kveldens trening; Marius og Nico.