02 October, 2009

Interncup Ski innebandy



Er du klar? Rekkene fylles opp etter hvert som påmeldingene strømmer inn :-) Førstemann havner i 1. rekka osv. - her, som ellers når vi spiller, er det rask reaksjonsevne og hurtighet i gjennomføring som gjelder. Mandagskampene har 2 fulle rekker allerede , men vi mangler noen spillere til onsdagskampene i november. Meld deg på under "Comments" nederst i denne posten.

STATUS:

Mandag 12 oktober kl 18.30 treningskamp mot D1 (15-2)
Tommy, Edward, Anders, Eilif, Kjell, Lars, Frode, Egil, Hallvard
(Kommer kanskje): John, Bosse

Mandag 19 oktober kl 19 mot Damer 1 (UTSATT se kommentarer)
Tommy, Anders, Kjell, Kristian Sr, Frode, Hallgeir, Henrik, (Tom Alexander -> spilleforbud fra sine egne damer. Han er jo D1s trener :-), Geir
(Kommer kanskje): Egil, Hallvard, Bosse Johan

Onsdag 4 november kl 17.30 mot G17 (AVLYST - vi er for få)
Tommy, Kjell (begge delvis skadet), Hallvard, Henrik, Tom Alexander,
(Kommer kanskje): Egil, Kenneth,

Onsdag 11 november kl 19.30 mot Herrer 2
(AVLYST - vi er for få)
Anders, Kjell (delvis skadet) , Frode, Henrik, Tom Alexander, Gunnar G,
(Kommer kanskje): John, Egil, Kenneth

16 comments:

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg er med på alle 3 kampene

Anonymous said...

Rekker nok dessverre ingen av kampene. Trenger litt lenger tid på å komme tilbake. Er det ny intern cup etter jul?

Anonymous said...

Mvh Kjetil

Tommy W. Stubsveen said...

Vet ikke, det finnes ingen terminliste ol som viser hva som kommer. I fjor var det bare en runde m/cup.

Anonymous said...

Hei

Jeg kan kanskje være med den 11/11 mot H2, for de andre er jeg dessverre opptatt.
MVH
John S.

Anonymous said...

Kjell sier at jeg er med på¨alle kamper!
Alle tre som er på tapetet
Mvh Tracker mann

Tommy W. Stubsveen said...

Kristian Senior H1 er med mandag 19 oktober

Tommy W. Stubsveen said...

Hallgeir er med 19 oktober

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg stiller 19 oktober, men rekker ikke å være der før ca 19:15

Jeg stiller 11 november

Frode

Anonymous said...

Hei
Jeg kan den 19/10. De andre er det for tidlig å si noe om ennå.
Hilsen Lars R

Unknown said...

Mandag 19 oktober kl 19. Damer1*
Kan jag vara med på.

Onsdag 4. november kl 17.30 G17
Kan jag inte vara med på.

Onsdag 11. november kl 19.30 Herrer2
Kan jag inte vara med på.

Mvh,
Johan

Gunnar said...

Jeg kan være med 11/11

Gunnar G

Anonymous said...

Jeg kommer 19 !

/Geir

Anonymous said...

Sorry gutter, men kampen må utsettes da D1 ikke har backer til disp. på mandag. Poenget med disse kampene for D1 er å gjøre nye spillere husvarme og å øve inn nye rekker (7 har sluttet og 6 nye er kommet til denne sesongen...) Beklager, vi lover å komme "sterkere" tilbake. B14

Tommy W. Stubsveen said...

OK - vi melder fra til alle involverte. Si fra når dere er klare. Mandag er vel eneste kampdag vi klarer å stille, håper derfor på en mandag.

Tommy W. Stubsveen said...

Jeg må dessverre melde avbud den 11. - må på et jobbprosjekt utenbys fra tirsdag til torsdag den uken..