23 September, 2009

Treningskamp mot Damene mandag 12 oktober

Dette blir skikkelig match med full bane og dommere. (Eller var det baner og full dommer?) mot et damelag vi slo sist vi møttes. Forskjellen er at de bare blir bedre og vi i beste fall står på stedet hvil.

OBS NY TID: Kampen starter kl 18.30 i Alliansehallen - vi stiller med våre blå fantomdrakter. Kjell tar med ekstra for de som ikke har. (Kostet i fjor 50,- - ta med cash)

Vant og mål skal på plass først og det er ønsket at vi stiller kl 17.30 for å hjelpe til. De som ikke rekker å komme til utrigging kan bli igjen til opprydding .

Kommer du?
Svar i kommentarfeltet under (klikk på anonymous så slipper du å registrere deg som gmail-bruker hvis du ikke vil)

18 comments:

Anonymous said...

Jeg kommer
Tommy

Anonymous said...

jag kommer edward

Anonymous said...

Jeg kommer.
Kjetil

Anonymous said...

Jeg stiller på kampen 12. oktober.
Mvh
Anders

Anonymous said...

Hei. Jeg regner med å komme på trening igjen snart, men kan ikke komme på denne kampen, (litt tidlig også tenker jeg etter alt frraværet!)
Atle

Anonymous said...

Hei!

Jeg er desverre i utlandet og kan ikke stille.

Royne

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Regner med å komme.

Er det 18.30 eller 19.30?


Eilif

Tommy W. Stubsveen said...

Det er 18.30

Anonymous said...

Jeg kommer kanskje, venter på en avklaring vedr. besøk på jobben.
MVH
John S.

Unknown said...

Jag e me!
/Johan

Anonymous said...

Kjell kommer som et oljalyn!
Gleder meg!

Anonymous said...

Jeg er usikker om jeg kan. Må derfor si nei inntil videre. Hallvard

Gunnar said...

Litt usikkert om jeg klarer å rekke det, så da må jeg nok si at jeg ikke kommer.
Gunnar

Anonymous said...

Hei.

Jeg kommer.

Hilsen Lars.

Tommy W. Stubsveen said...

Kjetils kne fikses, han kommer derfor ikke likevel...

Anonymous said...

Jeg stille 12 oktober

Jeg stiller 19 oktober, men rekker ikke å være der før ca 19:15

Jeg stiller 11 november

Frode

Unknown said...

Jag måste lämna återbud, kan inte vara med på matchen mot damerna på måndag den 12 oktober. Drar till stockholm och är inte tillbaka förren sent på kvällen den dagen. Sorry...
/Johan