12 April, 2012

AVLYST: Kamp mot Ski innebandy mandag 16. april

Motstanderne er fortsatt litt usikre på hvem de stiller med. Vi har bedt om det beste de har, gjerne Herrer 1.  - Bring it on, sier vi - og stiller med 10 mann, påmelding under kommentarer.
  • Mandag 16. april
  • Alliansehallen, Ski
  • Kl. 20.00
Påmeldte (oppdateres): Stubba (målvakt), Tommy, Kjetil, Lars, Hallgeir, Edward,  Fredrik, Johan, Bertil, Geir (Fullt lag - ikke flere påmeldinger)


Motstanderne klarte dessverre ikke å stille et rent herrelag.  Beklager til dere som har gledet dere gjenom hele påsken. Da blir det trening på Drømtorp som vanlig kl. 21.

9 comments:

Anonymous said...

Jag kommer Edward

Kjetil said...

Jeg er med.

Kjetil

Hallgeir said...

Jeg kommer.

Anonymous said...

Jeg er med.
Lars

Unknown said...

Johan är med!

Anonymous said...

Fredrik blir med!

Anonymous said...

Jeg er gjerne med :)
Bertil

Anonymous said...

Jeg er med...

/Geir

Anonymous said...

Hvis noen trekker seg kan jeg stå som 1:e reserve.
Jan Åke